Днями фронтмен гурту «Скай» Олег Собчук назвав безхребетними колег, які почали співати українською тільки після початку повномасштабного вторгнення РФ.
- Мене це дратує. Поваги до таких артистів у мене немає. Я вважаю це повною безхребетністю. Але, з іншого боку, добре, що перейшли на українську. Шкода, звісно, що такою ціною до них дійшло, – сказав Собчук в інтерв’ю програмі «Ранок у великому місті».
KP.UA проаналізувала, як нині уживаються представники українського шоу-бізнесу та за що колеги можуть покритикувати одне одного.
Під час інтерв’ю на YouTube-каналі Pressing ведучий поцікавився у Андрія Хливнюка, як він ставиться до «шароварщини» та «байрактарщини» у музиці, і чи чув він, зокрема, скандальний трек Руслана Ханумака «Дика дичка». Послухавши фрагмент композиції, лідер гурту «Бумбокс» відреагував на нього іронічним сміхом.
- Ой, бл…ть. Будьте обережні з цим, можна так отримати – ой-ой-ой. Просто людина живе в іншій реальності, і для неї це реквізит і декорації. І це дуже й дуже погано, - говорить Андрій Хливнюк. - Може, вони в тиловому, нормальному, скажімо так, житті дуже й дуже сильно хочуть допомогти і думають, що, може, піднімають статус військовослужбовця тим, що він потрапляє у музичні відео, що в цьому є якесь українство. І люди просто не розуміють, що вони «олені». Що це перебір, так не можна робити. Бо люди ризикують життями. Дівчата на фронті, які воюють, це не дика дичка. І це дуже небезпечно, за це можуть і пи…ди дати. Вважайте на це. Так не можна робити. Подумайте двічі, тричі, п’ять разів. Порадьтеся з кимось, не робіть так. Не займайтеся такою хернею.
Андрій Хливнюк вважає, що такі люди, як Ханумак, живуть в іншій реальності. Фото: Instagram.com/andriihorolski/
Юрій Горбунов, відповідаючи на запитання, хто його найбільше розчарував за час повномасштабної війни, назвав Влада Яму та Олега Винника. Актор та телеведучий зізнався, що мав гарні та дружні відносини з колегами.
- Найбільше за час війни мене, мабуть, розчарував Влад Яма або Олег Винник. Я не знаю, де Олег і що з ним. Хоча ми друзі. Просто це все треба було якось пояснити. Ну не можна зникати. Я намагався йому дзвонити, але він слухавку не бере, а сто разів ти ж дзвонити не будеш. Мені здається, якось треба було все по-інакшому зробити. Я навіть не скажу, що вони мене розчарували, скоріше - вони мене здивували. Знаючи їхній характер і вчинки до війни, напевно, все мало бути по-інакшому, - сказав Горбунов в інтерв’ю «Слава+».
Телеведучий додав, що не засуджує своїх колег, адже не знає, в яких насправді вони опинились ситуаціях.
- Думаю, що Влад Яма не повернеться до України. Я взагалі не знаю, як люди будуть ставитися до наших колег, які в такій ситуації, - говорить він. - Мені здається, що люди у нас, по суті, добрі, вони пробачать. Просто війна, звичайно, оголює якісь наші нерви, але як ти можеш казати Владу - він мав рацію чи не мав? З точки зору громадянської позиції - може, й ні, а з точки захисту сім'ї і власної персони - напевно, так. Найпростіше, що ми можемо зробити, – це звинувачувати. Найскладніше, що ми можемо зробити, – це зрозуміти людину. Зрозуміти його можна. Чи вчинив би так я? Скоріше за все – ні.
Юрій Горбунов каже, що Олег Винник та Влад Яма здивували його своєю позицією. Фото: Instagram.com/gorbunovyuriy/
Анастасія Приходько розкритикувала Потапа за його поведінку і творчість під час війни. За словами співачки, між ними давно непрості стосунки, зокрема, й через те, що артист багато чого неприємного казав у неї за спиною.
- Він дуже наполягав на тому, щоб мене не було у проєктах на «1+1». У нього чомусь дуже велика ненависть до мене, хоча я з ним ніколи не спілкувалася. Один раз, пересікаючись у Плаці «Україна», ми теж посварилися, де я йому сказала – іди на…й. У нього дуже непристойне до мене ставлення як до дівчини взагалі. Тому після всіх його подій я його не чіпала, але коли він вже почав робити факап за факапом, то пішов рознос. І його пісня «Волонтер» – це просто дно. Чим він думав узагалі? Людина взагалі не розуміє, що відбувається? У тероборону він з Іспанії записувався? Як взагалі можна було розповідати цю дикість. Тому у мене поваги до такого чоловіка немає, – розповіла Анастасія в інтерв’ю «Слава +».
У фронтмена О.Torvald Євгена Галича запитали, чи погоджується він з думкою, що медійні люди корисніші в тилу, ніж на передовій. Як приклад навели історію Тараса Цимбалюка, який розповів, що отримав повістку, але вважає, що більше користі принесе своєю медійністю в тилу, ніж на війні. Адже, за словами актора, він ні в армії не служив, ні військову кафедру не закінчував, то ж сам на передову не рветься.
- Я не погоджуюся, - каже на це в інтерв’ю 24 каналу Євген Галич, який служить в ЗСУ. - Я вважаю, якби Тарас Цимбалюк взяв себе в руки, пішов навчатися, пішов служити і звідти говорив, що йому потрібно – це було б набагато корисніше, ніж просто організовувати заходи. Наприклад, він пішов служити, з'їздив на фронт, побачив, як усе це відбувається, повернувся і сказав би: «Люди, я служу, я - Тарас Цимбалюк, ви - моя аудиторія. Мені потрібна ваша допомога». І люди значно активніше збирали б на медійну особистість, ніж на якомусь благодійному заході.
На своєму прикладі скажу, що люди дуже класно реагують, коли публічна особистість своїм прикладом доводить, що можна бути корисним і у службі, і в благодійних справах. Коли я говорю про якісь збори у формі або зі сходу, люди такі: «Блін, точно потрібно допомогти». Це такий екстрафактор. Тому я вважаю, що публічність також має бути корисною у Збройних силах.
Євген Галич вважає, що публічна особистість може бути корисна і на службі. Фото: Instagram.com/jenia_galich/
Режисер Олег Боднарчук розкритикував Олю Полякову за її інтерв’ю Раміні Есхакзай. Спочатку у своєму пості на Фейсбук Боднарчук зауважив, що співачка не давала журналістці ставити запитання, а розповідала лише те, що цікаво було сказати їй самій.
- Інтерв’юєр встигла задати біля трьох питань, дві години героїня розповідала те, що хотіла, відповідаючи сама на свої запитання. Далі до інтерв’ю підключили продюсера співачки, і це було - ух! Як цікаво і неординарно, потім - подругу-волонтерку. Одним словом, пристрасті дійшли до апофеозу, - пише режисер. - Оля - енергійна, жива, весела, вона могла говорити три години, і ми б її слухали з відкритим ротом ще плюс дві. Раміна одразу зрозуміла своє місце на цьому інтерв’ю, і як прокурор Пшонка збагрив з України - подумки покинула знімальний майданчик і заснула. Співачку це цілком влаштувало. Все інтерв’ю - це суцільне промо нового шоу артистки. Були кадри закулісся, з самого концерту. Оля - нова. Програма - безпрецедентна. Стільки роботи… Ім’я режисера забули згадати, але це не дивно. В одному із епізодів Полякова сказала, що на початку кар’єри, коли в Україні було засилля російських артистів, її навіть змушували їсти «кінокухню», це те, що, за словами співачки, їдять оператори та режисери зі знімального майданчику. Уявляєте? Яке жахіття! Їсти те саме, що і режисери. Це обурливо! Тому і ім’я Германа Ненова - режисера її нового шоу - десь, напевне, залишилося на кінокухні.
Далі Боднарчук обурився тим, що Есхакзай поставила Олю Полякову в один ряд з Тіною Кароль:
- Кульмінацією інтерв’ю Раміни було геніальне запитання, мовляв, то чий же трон королеви української пісні - твій, Олю, чи Тіни Кароль? Це, підкреслюю, геніальне запитання, як на мене. Виконавицю, яка все своє життя паразитувала на поганому смаку великої кількості української аудиторії і співала про «шльопки», «плавочки з булавочкою», «нічну жрицю» - фактично клоунесу, поставили в один ряд зі співачкою, яка хоча б намагається бути ціннісною і складною. Уявляєте інтерв’юера, яка б в Америці запитала у Карді Бі, мовляв, зараз точаться думки: ви королева пісні усіх часів чи Уітні Хьюстон? І уявіть, якби хіп-хоперка почала серйозно розмірковувати над відповіддю над цим запитанням.
Я не розумію, Раміна чи не вміє придумувати складні запитання, чи обламалася по ходу. Я б спитав одне у «королеви ночі і нічної жриці»: чи не соромно вам за той період творчості, коли ви паразитували на поганому музичному смаку українців? І ще: чи дійсно всі пісні Злати Огнєвіч гівно (як ви сказали), особливо на фоні ваших?