Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

Зеленський в річницю аварії Ан-26 під Харковом: Україна пам'ятає своїх героїв

Зеленський в річницю аварії Ан-26 під Харковом: Україна пам'ятає своїх героїв
Фото: twitter \Володимир Зеленський

Президент України Володимир Зеленський в річницю авіакатастрофи під Чугуєвом висловив співчуття сім'ям загиблих 25 вересня 2020 року курсантів.

- Рік тому в результаті падіння літака біля Чугуєва Україна втратила 26 гідних синів. У них попереду було ціле життя і не одна бойова перемога. Неможливо вгамувати біль від цієї втрати. Щирі співчуття рідним і близьким загиблих воїнів. Україна завжди буде пам'ятати своїх героїв, - написав Зеленський в твіттері.

Історія питання

25 вересня біля 20:50 на автодорогу Київ - Харків - Довжанський впав літак Ан-26. Авіакатастрофа сталася під час планових навчальних польотів, коли літак заходив на посадку на аеродромі військової частини в Чугуєві. На борту перебувало 27 осіб (20 курсантів і сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 25 людей загинули на місці, два курсанта були госпіталізовані. Вранці 26 вересня один з госпіталізованих помер у лікарні.

За результатами слідства про підозру повідомлено шести фігурантам :: колишньому начальнику Харківського національного університету Повітряних сил ім. Кожедуба, командувачу Повітряних сил Збройних сил України, командиру військової частини А4104 міста Чугуїв, двом його заступникам, а також керівнику польотами, який управляв процесом в день трагедії.

Про закінчення розслідування було повідомлено 6 травня 2021 року. 13 травня начальник слідчого відділу Державного бюро розслідувань (ДБР) України Вадим Приймачок заявив, що причетність шести підозрюваних осіб до падіння літака Ан-26 біля Чугуєва, підтверджена.

Начальник слідчого відділу ГБР вказав, що основною причиною падіння літака Ан-26 був дозвіл на злети конвеєрним способом.

- Такі дозволи відбувалися протягом останніх чотирьох польотів перед трагедією, що фактично призвело до того, що під час заходу на останній зліт, коли була виявлена поломка системи ПРТ-24, яка свідчила про некоректну роботу лівого двигуна, але в зв'язку з тим, що відбувався конвеєр, зазначена поломка не змогла бути екіпажем виявлено своєчасно, - вважає слідство.

Поряд з основною причиною є і інші. В урядовій комісії заявили, що аварія сталася через сукупність факторів, зокрема, через відсутність контролю за організацією польотів, системних порушень правил виконання польотів і недостатню професійну підготовку екіпажу до дій в особливих ситуаціях.