Оргкомітет "Євробачення" показав логотип та слоган майбутнього пісенного конкурсу, який відбудеться у травні у Ліверпулі. Ключовий слоган "Євробачення" у 2023 році - United by muisc (Об'єднані музикою). Його у своїй промові використала канадсько-українська диригентка Кері-Лінн Вілсон. Вона згадала війну в Україні, порівнявши її з музикою. В її аналогії, диригентська паличка – це зброя, котра не вбиває, а дарує життя, свободу, надію та єднання.
На логотипі 67-го за рахунком конкурсу представлено безліч сердець, що б'ються в унісон (маючи на увазі 160 мільйонів телеглядачів конкурсу. - Авт.), у чотирьох кольорах: жовтий, синій, темно-синій і рожевий. Для створення лого використали шрифт "Penny Lane" - це відсилка до пісні гурту The Beatles 1967 року про однойменну вулицю у Ліверпулі. Символіку до "Євробачення" створили в партнерстві британська агенція Superunion та українська креативна студія Starlight Creative, яка є частиною холдингу Starlight (СТБ, Новий канал, ICTV). Докладніше про історію її створення розкажуть на урочистій церемонії передання ключів і першій пресконференції в рамках "Євробачення-2023", яка відбудеться 31 січня о 22:00 за Києвом. Її проведуть телеведуча AJ Odudu та співак RYLAN.
"Євробачення" у 2022 році виграв український гурт Kalush Orchestra з піснею Stefania, але європейський мовник відмовився проводити пісенний конкурс у нашій країні через війну. Новим господарем "Євробачення" 2023 року стала Великобританія, яка проведе пісенне змагання від імені України. За рішенням двох країн, спільно з ВВС українська делегація UA: Перший займеться підготовкою до пісенного конкурсу. Від України на конкурсі виступлять переможці нинішнього Нацвідбору гурт TVORCHI з піснею Heart of Steel.
Посмотреть эту публикацию в Instagram