25 червня
Завантажити ще

Adidas відмовився від співпраці з Каньє Уестом через його антисемітські висловлювання

Adidas відмовився від співпраці з Каньє Уестом через його антисемітські висловлювання
Фото: Ентоні Гнасія/Getty Images для Balenciaga

Німецький бренд Adidas розірвав співпрацю з Каньє Уестом після його образливих заяв у соцмережах. У компанії заявили, що "не терплять антисемітизму", а коментарі репера вважають неприйнятними, ненависними та небезпечними. Представники бренду зазначили, що висловлювання Уеста порушують цінності компанії, такі як різноманітність та інклюзивність, взаємна повага і справедливість. Про це повідомляє The Gardian.

У заяві бренд згадав, що він є єдиним власником усіх прав на дизайн існуючих продуктів, а також попередніх та нових кольорових варіацій у рамках партнерства з Каньє. Компанія припинить виробництво колекції під брендом Уеста Yeezy та всі виплати реперу і його бізнесу. Через розірвання співробітництва доходи Adidas за 2022 рік скоротяться на 250 млн євро. Сам Каньє нещодавно заявив, що бренд не може відмовитися від його послуг незважаючи на те, що його коментарі викликали заклики до бойкоту продукції, що випускається.

За оцінками Bloomberg, після запуску в 2020 році партнерство Yeezy з Adidas принесло близько $1,7 млрд доходу - на цю лінію одягу припадало до 8% продажів бренду.

Історія скандалу

Instagram і Twitter заблокували акаунт Каньє після того, як він звинуватив музиканта Шона Комбса (P. Diddy) в тому, що того нібито контролюють якісь "впливові євреї". Уест відновив стару сторінку у Twitter, написавши, що тепер включає "смертельний режим третього рівня" проти євреїв. Платформи поспішили видалити пост співака і заявили, що він порушив їхні правила, що забороняють розпалювання міжнаціональної, расової чи релігійної ненависті. Після того, що сталося, компанія Gap Inc. відмовилася від співпраці з ним, а французький модний дім Balenciaga відмовився від спільної колаборації.

На початку жовтня хвилю невдоволення у соцмережах підняв показ бренду Каньє Yeezy у рамках паризького Тижня моди. Артист з'явився перед публікою у лонгсліві із зображенням папи римського Івана Павла II та написом White Lives Matter ("Життя білих мають значення") - переінакшене гасло руху із захисту прав афроамериканців Black Lives Matter.

 

Новини по темі: бренд Каньє Уест