Завантажити ще

Єфросиніна, Боржемська та Есхакзай зачитали історії жертв домашнього насильства в рамках кампанії #Нездається

Єфросиніна, Боржемська та Есхакзай зачитали історії жертв домашнього насильства в рамках кампанії #Нездається
Фото: прес-служба Інституту когнітивного моделювання/«Мені здається»/StarLight Media

Телеведучі Маша Єфросиніна, Павло Костіцин, Марина Боржемська взяли участь у кампанії "#Нездається" з протидії домашньому насильству, яку запустила медіагрупа StarLight Media та Інститут когнітивного моделювання (ІКМ) за підтримки Товариства Червоного Хреста України. Обличчя телеканалів та запрошені знаменитості записали 10 роликів, у яких читають реальні історії постраждалих від домашнього насильства (в Україні це близько 2 млн людей. – Прим. авт.), закликають розпочати новий рік із нової, світлої сторінки та звернутися за допомогою.

Ці історії були опубліковані людьми на анонімній платформі «Мені здається». Проект створений рік тому ІКМ у рамках кампанії боротьби з домашнім насильством. Його амбасадором є телеведуча, Почесний посол Фонду ООН у галузі народонаселення Маша Єфросиніна.

– Новорічні свята – це момент мрій, загадування бажань та надій на позитивні зміни. Саме час для мільйонів українців розпочати світлу сторінку життя без насильства, - каже Маша Єфросиніна. - За 9 місяців роботи нашої платформи «Мені здається» надійшло близько 500 анонімних історій. Довгих, відвертих, дуже складних, від яких іноді мороз по шкірі. Ми з іншими учасниками спецпроекту зачитали лише кілька із них. Підтримати потерпілих, показати, що вони не самотні у своїй проблемі, нагадати, куди вони можуть звернутися за допомогою, – саме таку мету ми ставили перед собою у цій кампанії, – зазначила телеведуча.

Фото
Фото
21 Грудня 202113:29

Зйомки роликів відбулися 10 грудня – в останній день світової акції «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства в Україні», у Міжнародний день прав людини. У ньому також взяли участь ведучі Сергій Костира, Юлія Зорій, Яна Брензей і журналістка та блогерша Раміна Есхакзай.

– Ми бачимо помітні результати системної роботи – потерпілі стали менше боятися та починають більше звертатися за допомогою. Це важкий шлях, але він був би ще важчим, якби не надійні партнери та небайдужість інфлюенсерів. Велика повага до зірок, що спрямовують свою популярність на привернення уваги суспільства до болючої ​​проблеми. Цим відеопроектом ми хочемо достукатися до постраждалих й допомогти їм вийти із скрутного становища, перегорнути цю сторінку та у новому році справді розпочати нове життя, - розповів засновник ІКМ Віктор Березенко.

Всі ролики будуть опубліковані протягом двох тижнів напередодні Нового року на ресурсах медіагрупи Starlight Media.