Дизайнер та засновник бренду Frolov Іван Фролов прокоментував співпрацю зі співачкою Дженніфер Лопес, яка неодноразово з'являлася на публіці у його вбраннях. Раніше вона знялася у кліпі у білій сукні із симетрично вирізаними серцями від FROLOV, на одному з виступів з'явилася у білому ліфі від українця, а на іншому – у мереживному комбінезоні з корсетом з нової колекції бренду.
– Ми дуже давно співпрацюємо. Багато образів вона любить, вона любить бренд. Знає, хто ми і звідки ми. Не можу поки що розкривати всіх таємниць, але я дуже мрію і сподіваюся, що ще не один раз ми побачимо її в образах від бренду Frolov, – зазначив дизайнер Іван Фролов у програмі "Ранок у великомі місті".
За словами модельєра, артистка любить український бренд та поділяє його позицію, проте він не чув інформації про те, що зірка приміряла комбінезон російського бренду YANINA Couture для зйомок обкладинки альбому This is me now.
- Ми не чули [цю інформацію]. Я знаю про свої стосунки з нею, про її позицію. Але слід розуміти, що так чи інакше ми не застережені від товарів, обираючи продукти. Прості українці у магазині все ще можуть придбати якийсь продукт із залишків [на складі]. Ми намагаємося відслідковувати, щоб наші речі не потрапляли до рук рашистів, але [це складно], коли вони потрапляють у відкритий продаж у світові магазини, де не перевіряють паспорти. На наші івенти ми завжди встановлюємо правило – у нас немає російських моделей. А вони дуже часто хочуть потрапити на показ, щоб продовжувати наратив про дружбу.
Іван Фролов також створив концертні образи для співачки Бейонсе та італійських рокерів Måneskin, реперші Megan Thee Stallion, Кайлі Міноуг. В Україні клієнтами його бренду є перша леді Олена Зеленська, співачки Тіна Кароль та Джамала, гурт TVORCHI, а також володарки титулу "Міс Всесвіт Україна".