21 листопада
Завантажити ще

Співачка Луна стала обличчям українського бренду THE LACE

Співачка Луна стала обличчям українського бренду THE LACE
Фото: Thelace.com.ua

Співачка Крістіна Луна стала обличчям екологічної колекції українського демократичного  бренду одягу THE LACE. Речі із еко-дропу можна купити від 790 до 1990 гривень.

Колекція створена зі 100% бавовни, яка підтверджена сертифікатом Oeko -Tex. Це означає, що матеріал розроблений без використання потенційно небезпечних хімічних засобів і є безпечним для здоров'я і контакту одягу зі шкірою. 

Бренд THE LACE заснувала у 2016 році сімейна пара Альбіна та Ігор Красні. Одяг марки носять співачки Діана Глостер, блогери Наталя Литвин та Таня Пренткович. 

Крістіна Луна почала музичну кар'єру в 2015 році, коли була заміжня за продюсером Юрієм Бардашем. У 2018 році пара зі скандалом розлучилася. Бардаш звинуватив дружину у подружній зраді, а Луна заявила, що стала жертвою домашнього насилля. У екс-подружжя є 13-річний син Георгій. Після початку повномасшного вторгнення Луна скасувала тур по Росії та відмінила вихід російськомовного альбому. Бардаш переїхав до Москви і підтримав країну-агресора.

У 2018 році Луна випустила колекцію одягу спільно з українським дизайнером Антоном Белінським.

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Новини по темі: Христина ЛУНА