21 листопада
Завантажити ще

Блогерка Аніта Соловей: За останній рік ми заробили понад 10 мільйонів гривень

Блогерка Аніта Соловей: За останній рік ми заробили понад 10 мільйонів гривень
Фото: Instagram.com/anita_solovei/

За рік Аніта Соловей відкрила в собі «помаранчевого блогера» і стала одним із найпопулярніших інфлюєнсерів із майже півмільйонною аудиторією. Їй – 27, вона магістр клінічної психології, 10 років була підприємцем у сфері нерухомості та готельному бізнесі, а зараз успішно веде свій блог в інстарамі, вчить інших бути блогерами і точно знає, як «розпакувати» себе і стати цікавим для інших.

З Анітою Соловей ми поговорили про те, як зробити свій блог успішним.

Блог – це серіал

- Аніто, чому ви називаєте себе помаранчевим блогером?

- Я намагалася стати блогером років зо три, але у мене не виходило. Була супер-експертом, у моїй методології це зараз зелений блогер, але людям моя історія не заходила. Я довго не могла зрозуміти чому – я ж даю стільки користі, а охоплення не зростають, підписники не приходять?! І коли почала проявляти себе більше як особистість, коли визнала свої слабкості, почала показувати свої цінності, додала себе як людину, а не просто експерта, з'явився фідбек та підписники.

Існують різні стилі ведення блогу. Існують люди, які хочуть мати блог, але нічого не постять. Максимум – фотографії та сторіс у день народження з квітами чи з відпустки, та місяцями їх немає. Іноді вони показують рідним та знайомим, що живі. Таких людей я називаю сірими блогерами.

У будь-якому випадку, потрібні конфлікти та провокації – публічна людина має бути цікавою та багатогранною

Зелені блогери - це люди, які є експертами, але дуже бояться показати свою особистість. Мовляв, я ж експерт, не буду в трусах танцювати чи їжу фоткати – це мене знецінить, люди перестануть заходити, купувати, подумають, що я поганий експерт.

Це і є велика пастка. Справа в тому, що людині потрібна людина. Людина довіряє іншому експерту, якщо вони мають однакові цінності. І якщо ми поєднаємо експертність, особистість, додамо до цього велику ідею, ми отримуємо помаранчевий колір.

Є ще червоні блоґери. Червоний блогер – це людина, яка вибирає спосіб привернути увагу до свого облікового запису за допомогою хайпа. Це ні добре, ні погано, просто людина таким чином привертає увагу та тримає охоплення. У чому ж мінус такого виду блогу? Люди, по суті, спостерігають за блогером, щоб дізнатися, чи вижив він чи ні. Червоний блогер тільки хайпує і не виявляє особистість.

У будь-якому випадку, потрібні конфлікти та провокації – публічна людина має бути цікавою та багатогранною. Нудні в інтернеті не виживають.

Помаранчевий теж може хайпанути, але при цьому він знає, навіщо він це робить, навіщо привертає увагу, і далі показує цінність особистості та залишає аудиторію лояльною, а не хейтерів.

- Ви часто кажете, що для створення успішного блогу потрібне розпакування особистості. Що це означає?

– Перед стартом будь-якого проекту важливо робити анамнез. Коли пацієнт приходить до лікаря, той опитує, щоб зібрати відомості про пацієнта та його захворювання, і таким чином скласти картину того, що відбувається. Так і у блогінгу.

Всі люди мають цікаві думки, життєві позиції, історії, переконання, які вони можуть транслювати. Але у чому парадокс? Ми маємо вищу освіту, свої погляди на політику, релігію, стосунки в сім'ї, соціумі, читаємо книги, дивимося фільми, ми можемо годинами сидіти з друзями за столом та говорити свої промови, але коли нам кажуть, напиши пост, у нас ступор – про що писати? Про себе, свою роботу – що? І для того, щоб подолати цей ступор, потрібно виробити стратегію.

Як ми робимо розпакування блогера? Кожна людина має минуле, сучасне і майбутнє. Кожна людина має велику кількість ролей у житті – мама, дружина, активістка, феміністка, хороша людина, погана людина, зануда… У блозі дуже важливо виявлятися з різних ролей – щоб вас дізналися і як доньку, і як маму, і як активістку… І якщо аудиторія знатиме вас у різних ролях, їй буде цікаво за вами спостерігати. Блог – це, насправді, серіал.

У розпаковуванні блогера є велика кількість психологічних питань, які допомагають з людини дістати історії з минулого, сьогодення, сформувати свої погляди на майбутнє та вписати ці історії в ролі.

– Наприклад?

- Наприклад, таке питання: як ви ставитеся до жіночності? І ви розповідаєте, як ви ставилися до жіночності в минулому в ролі школярки, згадуєте, як вперше одягли коротку спідницю і вас, наприклад, засміяли. Записуєте цю історію собі в  ланочку: минуле, роль - дівчинка і сама історія. І на цю тему ви можете поговорити зі своєю аудиторією, написати пост, дізнатися, який у них був досвід.

Таким чином ми дістаємо із себе історії, ситуації та розпаковуємо себе об'ємно. Звичайно, відразу не вивалюємо 40 наших ролей і все минуле. Вибираємо собі на місяць три ролі, які активно проявлятимемо. Наприклад, підприємець, блогер та дружина.

У нас у кемпі хлопці виписують історії по 3-4 дні – це довга, фундаментальна робота. Але ця робота закриває заперечення, що мені нема про що писати, я нецікава людина і в мене нудне життя. Не буває нудних людей із нудним життям.

Як вважає Аніта, головне для помаранчевого блогера – виявляти свою особистість та нести велику ідею. Фото: Особистий архів Аніти Соловей

Як вважає Аніта, головне для помаранчевого блогера – виявляти свою особистість та нести велику ідею. Фото: Особистий архів Аніти Соловей

Коли час збирати гроші і чому підписник - свого роду біткоїн

- Ви розповідали, що поки не ставилися до блогу, як до бізнесу, у вас не виходило стати успішним блогером. Як з блогу розпочати робити бізнес?

- Якщо ми ведемо блог на пів шишечки – так і виходить. У мене було агентство нерухомості, свій мініготель, я працювала 16 годин на добу і думала - десь там у проміжках ще й блог вестиму. То це абсолютно не працює.

З якого моменту можна монетизувати? Починаючи з першої сотні людей, які вас щодня дивляться.

Інстаграм знецінює цінність однієї людини. Дивимося ми на свої перегляди і думаємо: у мене лише 100 людей, а в когось – 100 тисяч. Але якщо в житті ми зберемо в одній аудиторії сотню людей, то зрозуміємо, що це величезна кількість. І якщо ви правильно проявите вашу експертність, у вас є що продати - ви - лікар, пишете тексти або робите мед - ви продаєте свою експертність. При цьому якщо вас дивиться сто людей, десятером ви вже точно зможете продати.

Власне, як мій блог і виріс - як тільки у мене почало виходити залучати людей, я продала першу рекламу у своєму блозі і відразу ці гроші вклала назад у блог. Я жодної копійки зовнішніх грошей не вкладала, блог сам себе викуповував. За останній рік ми заробили понад 10 мільйонів гривень.

- Чи багато доводиться вкладати? І чи можна розкрутитись без грошей?

- Можна, але це складніший і довший шлях. Наприклад, неможливо збудувати ресторан без інвестицій. Можна, звичайно, якщо самому збирати цеглу, але це явно не про бізнес, і це буде дуже довго.

На відміну від того ж ресторану блог може рости в процесі на тих ресурсах, які він буде заробляти. Якщо, скажімо, людина виробляє мед, то, продаючи навіть одну баночку, вона ці гроші вкладає в рекламу блогу. Щоб зростати, потрібно інвестувати.

На даний момент підписник – це як биткоїн. Ви його один раз привабили, він вас годуватиме. І навіть краще, ніж біткоїн (усміхається).

Зверніть увагу – багатьох блогерів блокують, видаляють їхні акаунти, але вони наново починають, ніхто не кидає, бо розуміють, наскільки це вигідно.

Блогерство, до речі, це не просто про гроші, а й про безпеку. Рік тому мої батьки хворіли на «корону», тоді мало хто розумів, що відбувається, але завдяки своїй аудиторії мені вдалося їх врятувати - мені дали лікарів, мені привозили пульсоксиметри, які на той момент скрізь закінчилися, вітаміни, я розуміла, що не одна, у мене є тисячі людей, які мені допомагають та співпереживають.

- Ваш особистий прибуток – скільки? І як ці гроші працюють? Ви ж не тримаєте їх просто у сейфі?

- Зараз мій дохід з усіх моїх проектів – приблизно 20-30 тисяч доларів. Реклама мені приносить в середньому 10 тисяч доларів - їх я відразу вкладаю назад в команду, плачу зарплати, і за рекламу просування блогу. Вся реклама, яка в мене була протягом цього року, йшла назад у розкручування проекту. Також у мене є освітні платформи, я продюсую інших блогерів.

На своєму бізнесі я заробляю 3 тисячі доларів – це чистий квантовий стрибок за цей рік.

Щодо сейфів, то зараз у сейфах ніхто нічого не зберігає. Усі - в онлайні. Інвестую, купую нерухомість, дуже багато грошей віддаю на благодійність. За цей рік я змогла купити будинок, машину, подорожувати. Тому вдома у сейфі нічого немає.

- Ви працюєте з психологом, хоч сама психолог, і ходите на курси саморозвитку. Чому це важливо, щоб досягти успіху?

- Мало знати, як робити, потрібно опрацьовувати свою зозулю, щоб не було страхів, докорів та ступорів.

Коли мене запитують, чому в тебе хороші стосунки з чоловіком, а ми разом із ним 10 років, чому в тебе виходить ростити дохід, не вигоряти, чому з командою класні стосунки, я відповідаю – бо ходжу до психолога. У мене є амбіції та плани ще на мільйон років, і щоб рости, щоб це було екологічно стосовно мене та всіх інших, мені потрібен психолог. Я ходжу до нього щонайменше 8 років, і завжди це квантові стрибки в мисленні, відношенні, доброті і так далі.

Монетизувати свій блог можна вже з першої сотні людей, котрі за вами щодня спостерігають. Фото: Особистий архів Аніти Соловей

Монетизувати свій блог можна вже з першої сотні людей, котрі за вами щодня спостерігають. Фото: Особистий архів Аніти Соловей

Щоб бути яскравим – потрібна провокація

- Дайте пораду – як бути яскравим, виділятися, але не скотиться у хайп та скандали?

- Я - людина, яка у своєму блозі порушує ті теми, на які всі бояться говорити, - теми релігії, політики, фемінізму, прав людей, ЛГБТ, вакцинації... Кажу відкрито. При цьому у моєму блозі практично немає хейту. Моя аудиторія, навіть маючи іншу точку зору, слухає мене, поважає, і якщо веде зі мною діалог, то конструктивно.

Виділятися треба і яскравим потрібно бути, яскраві люди запам'ятовуються. Щоб створити в собі яскравість, потрібно знайти провокацію в хорошому сенсі цього слова. Це те, що чіплятиме і тригерить людей. Провокація є абсолютно у кожній людині. І щоб знайти у собі провокацію, потрібно уявити вашу роль.

Наприклад, роль матері. Якщо ви класна, сексуальна, впевнена в собі мама, яка вважає, що вона – головна у житті, а не діти, що краще піти на масаж, ніж убиватися, прибираючи будинок – наше суспільство такого не приймає. Але хтось це не демонструє, щоб не зловити засудження. А це і є провокація, яку слід виявляти. Можливо, від якихось людей, не твоїх, і буде осуд, але інших це надихатиме. Є дуже багато мам, які сидять удома і хочуть взяти няню на дві години, щоб піти на масаж, але не можуть собі цього дозволити, бо вони не мають прикладу і внутрішнього розуміння, що так можна.

- І як вам це вдається?

- Тому що моя провокація – не токсична, я не ображаю почуття людей. Чому я можу вільно говорити на будь-які теми, на які інші бояться говорити? У мене немає засудження та поділу когось на правих і не правих. Я копаюсь у фактах, історичних фактах, доношу конструктивну інформацію, без оцінки.

Конструктивізм нівелює будь-який хейт. Я, наприклад, говорячи на тему вакцинації, не розповідала, що ті, хто вакцинується – молодці, а хто ні – не молодці, чи навпаки. Я пояснила факти, в яких розбиралася протягом року як людина, яка раніше була проти вакцинації, пояснила, про що шкодую і як би сьогодні повелася. Це можна приймати чи не приймати, але засуджувати мене за мої почуття та думки – це буде дивно. А засуджувати мене за те, якщо я скажу, що хтось – поганий, а хтось – добрий, це буде справедливо.

Люди часто починають говорити на гострі теми, не розібравшись і не маючи опори. У моєму випадку я досить сильно глибоко копаю, і лише потім говорю. Якщо є конструктивізм, глибокий аналіз, серйозний підхід, то провокація буде екологічною.

- У своєму таборі «Шлях помаранчевого блогера» ви виховуєте нових блогерів. Ви передаєте учням усю інформацію, якою користуєтеся самі. Чи не шкода віддавати напрацьоване?

- Абсолютно не шкода. Я люблю свою роботу, живу цим проектом.

Блогерство – це дуже токсична професія. У нас токсичність від себе, ми самі засуджуємо, що не так щось зробили, не так виглядаємо, не так написали, не виходить просуватися, охоплення впали, отже, я не цікавий. Ти постійно себе за щось гризеш. Тебе гризе сім'я – займися нормальною роботою, не займайся нісенітницею… На тебе можуть напасти хейтери, які взагалі нічого не зрозуміли і вирішили вилити якийсь бруд. Найбільші хейтери, до речі, це щасливі матусі двох дітей.

Я чудово розумію хлопців, відчуваю їхній біль, і мені кайфово від того, що я можу сказати їм, що спрацювало, а що не спрацювало, щоб вони теж досягли результату.

Блогерство – це дуже токсична професія

Ніякого шматка хліба я не віддаю. Наш ринок блогінгу в Україні є дуже недорозвиненим, у нас дуже мало блогерів порівняно з країнами СНД. Будь-який бренд, який купує рекламу, вам це підтвердить, тому що вони вже купили рекламу у всіх, у кого тільки можна, і їм потрібні нові обличчя.

Що я роблю? Я роблю ринок цікавим. Я несу своє бачення, яким має бути блогер, і змінюю ставлення людей до блогінгу.

Щоб виділятися та бути яскравим, потрібна провокація. Фото: Instagram.com/anita_solovei/

Щоб виділятися та бути яскравим, потрібна провокація. Фото: Instagram.com/anita_solovei/

Про вечірку блогерів і чому так сталося

- Ви вважаєте, що блогери – це, як і ЗМІ, четверта влада і вони впливають на суспільство. І тут мені хочеться згадати, наприклад, розлучення сім'ї Пустовіт, коли спливли реальні відео, і це виявилося зовсім не тією картинкою, яку всі бачили в інстаграмі. Та сама вечірка блогера Олександра Заліска. Всім було весело, поки від них не пішли рекламодавці, і тоді вони почали тицяти один в одного пальцями та вибачатися. Хіба це не "розвід" аудиторії? Люди показують те, чого насправді немає, себе такими, якими вони не є. Чи не руйнує це нас, хто дивиться, вірить?

- Я трохи знаю ці історії з обох боків, бо я перебуваю всередині. Кожен блогер має свою репутацію, ми всі знаємо, хто хороша людина, а хто не дуже. У нас така ж професійна спільнота, як і в будь-якій іншій професії.

Наприклад, в історії з Пустовітами важливо розуміти, що людина не завжди показує ідеальну картинку, бо хоче когось обдурити. Трагедія була в тому, що вони жили в цьому обмані та в житті, вони самі для себе не розуміли, що в їхніх стосунках щось не так. Вони так само поводилися, коли приходили на вечірку з друзями в ресторан - вони так само показували, що все добре. Вони не думали, що такі стосунки між собою – це погано.

Тому тут питання не в тому, що вони намагалися когось обдурити, а в тому, що вони жили в цьому обмані. І це вже зовсім інший сенс.

Щодо вечірки Заліска. Це досить жорстока історія. По-перше, не всі блогери вибачилися тоді, коли від них почали відмовлятися бренди - багато хто вибачився в перший же день, але цього ніхто не почув. По-друге, була величезна кількість перекручених фактів. Фраза «голодна туса», яка облетіла всі ЗМІ, ніяк не висміювала Голодомор. Так ведучий у сторіс прокоментував маленькі блюда від шефа. Темою вечірки було казино, бо Будинок вчених, де відзначалася подія, - це раніше було казино. Усі, хто був на тій вечірці, – добрі люди. Ніхто з них не має поганої репутації серед блогерів.

У кожного блогера є своя репутація, ми всі знаємо, хто хороша людина, а хто не дуже

Те, що вони не знали, що це за день, не подумали чи не відчули важливість Дня Голодомору, це питання, звісно ж, на їхню відповідальність. Але не такого масштабу і булінгу, якого вони зазнали!

Під час Голодомору голодом українців морили українці, які на той момент були комуністами, і вважали, що вони мають рацію, а інші – не мають рації, і вони мають право виявляти жорстокість щодо них. Так само ми робимо, коли вважаємо, що блогери - не праві, а маємо рацію ми, і починаємо жорстоко чинити по відношенню до них.

Усю цю движуху проти блогерів розпочала одна людина, якій це було вигідно. Ця людина особисто знала цих хлопців і була в цьому ж місті. Але не попередив, не сказав – хлопці, це не буде актуально. Якщо людина має щиру повагу до цього дня, вона б вчинила інакше. Але! Виждав час, перекрутилися факти – і про кількість людей, і про порушення санітарних норм, щоб спеціально підняти хейт.

Помилка у тому, що спочатку вони говорили не зі своєю аудиторією, яка їх зрозуміє, а відповідали на хейт. З першого дня їм тоннами сипалися повідомлення з погрозами, побажання смерті тощо. Це не правильно. Вони нікого не вбили, нічого не зробили настільки кримінального, щоб треба було так жорстоко їх хейтити. Тому маючи такий тиск, вони огризалися на ці погрози.

Я проводила опитування в інстаграмі, щоб розуміти, наскільки глибоко люди знають, що відбувалося у 1931-32 роках. Як з'ясувалося, дещо про Голодомор знають зі школи, але ніхто не пам'ятав про дату, оскільки вона плаває (відзначається у четверту суботу листопада – Ред.). Це проблема не лише блогерів, а всього суспільства.

Я проти будь-якого насильства. Те, що відбувалося під час Голодомору, це було насильством над людьми. Люди вбивали людей. Ми – нічим не краще, коли когось хейтимо.

Той же Заліско часто порушує у своєму блозі місцеві проблеми. Танечка Самбурська постійно робить благодійні проекти, ми збирали багато грошей на лікування дітей. Але про це вже всі забули і не пам'ятають. Але коли можна спалити людей за те, що нібито у них більше грошей і вони комусь щось винні, це завжди будь ласка!

До речі, ніхто з брендів, які відмовилися від блогерів, не опублікував, що сьогодні День пам'яті жертв голодоморів. Усі проводили розпродажі на честь чорної п'ятниці.

- Щодо цькування повністю з вами згодна. Я про те, що людина почала вибачатися тоді, коли втратила гроші. І це виглядало не дуже щиро.

- Так, це виглядало так. Але спочатку вони просто огризалися на людей, які їм погрожували. Наприклад, дзвонили мамі Заліска та говорили, щоб ваш син помер. Так хлопці реагували на хейт. Це була комунікація з хейтерами, а не зі своєю аудиторією, і в цьому була помилка.

Чому спочатку вони не вибачалися? Та вони не хотіли нікого образити. Це було ненавмисне, і вони не розуміли, чому так відбувається. Жорстокість ніколи нічого доброго не приносить, і націоналізм у тому числі.

Reels – це новий вид контенту, щоб перемогти Tik-Tok

- Ви кажете, що ефіри та reels – головні методи просування у 2021 (reels – короткі ролики довжиною до 60 секунд. І вони не пропадають через 24 години, як сторіс, а зберігаються). Чому вони?

- Мова про ефіри, коли там є кілька людей. В ефірах людина глибше відчуває тебе, те, про що ти говориш, ніж у 15-секундному сторісі. Ви робите созвон зі своїми колегами, обговорюєте якусь тему, де кожен висловлює свою думку. І люди, яким резонуватиме ваша позиція, на вас підпишуться. Це органічний процес залучення аудиторії.

Reels – це новий вид контенту в інстаграмі. Інстаграм працює за принципом того, що бере якісь формати з інших соцмереж і намагається їх перемогти. Reels - це як Tik-Tok, простіше кажучи.

Наприклад, ефіри свого часу замінили на Periscope. Власне, інстаграм і переміг Periscope, бо запровадив ефіри. А reels – це новий вид контенту, щоб подолати Tik-Tok. Поки він новий, дає більше охоплення. Ваші reels можуть випадати в рекомендації, через що може приходити нова аудиторія і вас бачити більше  людей. І поки що це актуально, цим потрібно користуватися.

В інстаграмі все дуже динамічно - ловимо тренд і використовуємо його. Ринок сильно змінюється, змінюються алгоритми, тому постійно треба тримати руку на пульсі, щоб розвиватися.

– За якими методами просування майбутнє?

- Якщо ми говоримо про методи просування в інстаграмі, вони банальні і однакові всі ці роки – це реклама у блогерів та реклама, що таргетує. Вкладаєте денюжку – у вас упакований профіль, до вас приходять клієнти, підписники, а далі ви монетизуєте блог за допомогою реклами своїх продуктів та послуг.

Український ринок відрізняється тим, що в нас здебільшого монетизація йде через рекламу. Ми продаємо рекламу та цим заробляємо. Але, як ми бачимо за недавньою історією з блогерами, в один момент ваш рекламодавець, тобто ваше джерело доходу, може зникнути. Одного дня ви втрачаєте весь свій дохід, тому що залежні від брендів.

Я, наприклад, з січня наступного року планую відмовлятися від реклами та йти у розвиток своїх продуктів та просування своїх бізнесів. Думаю, це один із основних трендів майбутнього.

Як я вже сказала, монетизувати себе за допомогою своїх продуктів можна з будь-якої кількості підписників, для цього не потрібні великі охоплення.

- А чому блогери тягнуться за великими охопленнями?

– Щоб продаватися рекламним брендам. Але це йтиме, це сталося в СНД ще два роки тому. Не можна залежати від джерела. Яйця потрібно розкладати у різні кошики.

- Мільйон підисників, я так розумію, - це вже не так важливо?

- Мільйон уже не важливий. Я довго страждала цією метою, але навіщо я до цього йшла, незрозуміло. Опритомніла (сміється). Продовжу також вкладати в рекламу, створювати контент.

З січня також хочу взяти в кураторство і розробити 2-3 проекти. Хочу виходити в офлайн у тому числі. Мені хотілося б, щоб блогерів чули, розуміли, що вони ерудовані особи, а не якісь незрозумілі люди з телефоном, які просто фоткають свою їжу. З блогерами потрібно дружити, а не пригнічувати, тому що, маючи велику аудиторію, вони можуть зробити більше правильних речей, ніж неправильних.

Аніта з чоловіком разом 10 років і думає укласти з ним шлюбний контракт. Фото: Особистий архів Аніти Соловей

Аніта з чоловіком разом 10 років і думає укласти з ним шлюбний контракт. Фото: Особистий архів Аніти Соловей

Про шлюб та шлюбний договір

– Ви з чоловіком разом 10 років. Обидва – підприємці, незалежні. Ніхто не заздрить популярності іншого? Як вам вдається бути щасливою?

- Ми - люди, що суперактивно розвиваються, ходять до психолога, я - 8 років, він - 6 років, і в нашій парі в принципі немає поняття, що хтось з нас успішніший. Ми абсолютно самодостатні особи, у нас немає конкуренції, немає такого, що хтось повинен бути зверху, хтось знизу. Для мене честь бути з такою цікавою людиною поряд.

У будь-яких стосунках – з чоловіком, командою, друзями – я намагаюся вибудовувати лише горизонтальні стосунки, коли людина розмовляє з людиною, коли немає жодних повчань та конкуренції.

Ми з чоловіком працюємо кожен над собою і кожен займається своїм життям. Ми не половинки один одного, це все нісенітниця, ми абсолютно незалежні один від одного люди. Ми не маємо співзалежності у відносинах, і це дуже важливо. Тому нам цікаво один з одним як із особистостями.

Я зі своїм чоловіком можу обговорити свій бізнес, бізнес-процеси, перспективи, стратегії, і він зі мною так само. Ми партнери, і це круто. Хтось вечорами екстрасенсів дивиться, а ми обговорюємо свої бізнес-плани. А здорові стосунки із собою породжують здорові стосунки з людьми.

– До речі, про шлюб. Ви визнавали, що зараз у вас в розробці шлюбний договір. Хтось скаже - а як же щире кохання? Чи не вірите, що будете щасливі у шлюбі до кінця своїх днів?

- Не вірю. А за яким принципом я маю вірити, що ми будемо щасливі до кінця наших днів, якщо статистика розлучень в Україні – 70%. Я реаліст. І саме процес створення шлюбного договору – це, по-перше, про юридичну грамотність, а, по-друге, – про довіру. Ми маємо закон, що при розлученні майно, нажите у шлюбі, має ділитися 50 на 50. При цьому ми знаємо, як працюють наші закони та суди. Тому зараз, будучи у здорових, щасливих стосунках, я хочу показати свій намір – я настільки довіряю та поважаю стосунки зі своїм чоловіком, що готова закріпити це юридичним договором.

Крім розлучення у житті може статися багато інших подій. Якщо, не дай Боже, мене не стане, я б хотіла, щоб моєму чоловікові дісталося все, що він має отримати, щоб не намалювалися якісь державні процеси або не з'явилися незрозумілі родичі, які можуть у нього щось відібрати. Або якщо у мене з'являться діти, я хочу знати, що вони точно отримають усе і розпоряджатимуться майном справедливо.

Сподіваюся, що ми потрапимо з чоловіком у статистику 30%, дуже хочу прожити з ним довго, дуже його люблю, але хочу показати, що довіряю йому настільки, що готова переписати половину свого майна.

Новини по темі: Блогери біткоіни TikTok