Україна внесла швейцарську корпорацію Nestle, яка повністю не вийшла з російського ринку, до переліку міжнародних спонсорів війни. Про це 2 листопада повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції, яке відповідально за перелік.
- Історія нічому не навчила швейцарську корпорацію Nestle. Ще під час Другої світової війни компанія працювала на два фронти, постачаючи свою продукцію до складу сухих пайків німецької армії, і водночас експортуючи її до країн антигітлерівської коаліції.
Отже, залишаючись в рф, Nestle вкотре показує усьому світу, що співпрацювати з агресором – нормально. А самій рф демонструє, що вона й досі інтегрована у світові процеси, попри воєнні злочини та вбивства тисяч українців, — заявили в НАЗК.
Національне агентство з питань запобігання корупції назвало основними торговими марками Nestle KitKat, Nescafé, Nesquik і Nestea. У Росії серед доступних продуктів Nestle - сніданки Bystrow, супи й бульйонні кубики Maggi, корм для тварин Purina, шоколадні батончики, кава Nespresso.
У березні 2022 року корпорація Nestle заявила про призупинення експорту та імпорту у РФ, за винятком товарів першої необхідності; призупинення подальших капіталовкладень у країну, а також про припинення реклами у Росії.
На початку повномасштабного вторгнення Росії прем'єр-міністр України Денис Шмигаль говорив з CEO Nestle Марком Шнайдером та заявив про неетичність роботи компанії в РФ. За словами Шмигаля, на жаль, вони не знайшли порозуміння.
2 жовтня російський Forbes назвав французьку "Леруа Мерлен" найбільшою іноземною компанією, що залишилася в Росії, попри вторгнення в Україну. «Леруа Мерлен» знаходиться у переліку міжнародних спонсорів війни разом з Metro Cash & Carry, PepsiCo, Ашаном, Mars, Philip Morris та іншими.