4 листопада
Завантажити ще

Результати перевірки одеської ДТЕК: "це як дорога з одностороннім рухом. Проблемні ЖК не допустили до дискусії, - ЗМІ

Результати перевірки одеської ДТЕК:
Фото: odessa.online

Одесити не змогли виступити на електронній конференції, що відбулася 14 червня та присвячена проблемам у роботі ДПЕК "Одеські електромережі". Про це пише Odesa Online.

Як розповів керуючий обслуговуючої компанії "Коїн" Олег Чайковський, у організатора двічі відключався зв'язок прямо перед виступом, і за підсумком компанія, яка представляє інтереси тисяч одеситів, які мають претензії до енергетичного монополіста, втратила можливість розповісти про свої проблеми.

За словами Олега Чайковського, на засіданні НКРЕКУ розглядалися питання притягнення до відповідальності ДПЕК «Одеські електромережі» за недотримання вимог нормативно-правових актів та порушення Ліцензійних умов щодо розподілу електричної енергії.

"Практично в кожному сучасному житловому комплексі, який лише введено в експлуатацію в Одесі, системно повторюється однакова ситуація з електропостачанням. Або відсутнє приєднання за постійною схемою електроживлення будинку, що дозволяє забезпечити комплекс необхідною потужністю, або тариф на електричну енергію розраховується за такою формулою як об'єкти, перевищує нормальну вартість 1 кВт у 3,5 рази", - зазначив керівник "Коїн".

Як приклад, Олег Чайковський наводить ситуацію з низкою житлових комплексів Одеси, які стали заручниками зловживань та бездіяльності з боку ДТЕК "Одеські електромережі".

"ЖК "Еталон" на вулиці Малиновського не міг з 2017 року отримати тарифи не електричну енергію для населення, а технічні умови досі не виконані. року після введення в експлуатацію будинків змушені платити за спожиту електроенергію за промисловими тарифами. Останній приклад - це ситуація з постачанням електроенергії у ЖК "Малинки" та ЖК Via Roma у місті Одеса. виконає свої зобов'язання щодо оформлення та технічного оснащення підводних мереж", - розповідає Чайковський.

За словами керівника "Коїн", усі спроби вплинути на енергетичного монополіста, усі запити та пропозиції залишаються без відповіді – у ДПЕК їх просто ігнорують.

"Ми направляємо звернення, пропонуємо різні варіанти технічних рішень, пропозиції щодо забезпечення населення безперебійним та доступним електроживленням. Але ситуація виглядає як рух в односторонньому напрямку: жодних відповідей, жодних пропозицій, жодних зустрічей, жодних дій з боку ДПЕК. Тому нам залишається лише робота з комісією НКРЕКУ, яка і здійснює державний контроль за діяльністю ДТЕК. споживачеві, власнику квартири", - зазначає Олег Чайковський.