Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
26 квiтня
Завантажити ще

Українські ЗМІ звернулися за допомогою до Google та Meta: журналісти працюють під обстрілами, доходів від реклами немає

Українські ЗМІ звернулися за допомогою до Google та Meta: журналісти працюють під обстрілами, доходів від реклами немає
Фото: facebook.com/sergiy.tomilenko

Національна спілка журналістів та кілька українських видань звернулися за допомогою до Google та Meta. Журналісти повідомили, що, працюючи в Україні під час війни, ризикують життям, а доходів від реклами зараз немає і не передбачається.

"НСЖУ та національні онлайн-медіа закликають цифрових гігантів створити спеціальний фонд підтримки та розвитку незалежних українських журналістів і медіа, а також розглянути можливість збільшення частини медіареклами й іншими способами підтримати українські ЗМІ та журналістів", – написав у Фейсбуці голова НСЖУ Сергій Томіленко.

Відкритий лист підписали "ГЛАВКОМ", "Обозреватель", «Лівий Берег», «Українські новини», «Хвиля», «Телеграф», ThePage. Приєднатися до нього може будь-яке українське медіа. Для цього необхідно заповнити форму за посиланням.

У НСЖУ зазначили, що журналісти пишуть новини під обстрілами та у бомбосховищах. Також медіа регулярно стають об'єктами DDOS-атак.