Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

"Російський поїзд, йди на х@й". Україна підірвала колію на кордонах із Росією - в Укрзалізниці пояснили, навіщо

Фото: facebook.com\uz

Українські війська 26 лютого на всіх напрямках підірвали залізничну колію, що пов'язують українську залізницю з Російськими залізницями. Таким чином, залізничне сполучення між Україною та РФ. Це було зроблено для того, щоб заблокувати РЗ можливість доставки техніки та особового складу армії РФ по рейках. Про це 26 лютого у коментарі УП повідомила прес-служба УЗ.

Росіяни після цього попросили відновити бодай зв'язок із центральним штабом Укрзалізниці нібито з гуманітарними цілями. На що отримали відповідь від українських диспетчерів: "Російський потяг, йди на х*й!"

Пізніше Укрзалізниця офіційно заявила, що підтримує свого диспетчера та просить вважати сказану ним фразу позицією компанії.

- АТ «Укрзалізниця» припинила будь-які відносини та взаємодію з ВАТ «РЗ». Ми пропонували залізничникам РФ мир і зупинити війну, але вони продовжували підвозити танки та іншу бойову техніку до України та на її кордони, - зазначили в УЗ

В українській компанії наголосили, що залізничні переходи між країнами, які забезпечували раніше перевезення тисяч вантажів та приносили економікам обох країн мільйони доларів зруйновано. Також припинено диспетчерський зв'язок із РФ.

- Запит РЗ на відновлення зв'язку з АТ «Укрзалізниця» нічого спільного не мав із гуманітарною місією, це була нікчемна спроба відновити постачання військової техніки. Відповідь від нашого диспетчера вони отримали – це позиція усієї компанії, - наголосив український перевізник.

В Укрзалізниці додали, що компанія повністю переорієнтує вантажні перевезення до Європи та продовжить розвивати «Шовковий шлях» в обхід Росії. Компанія готова стати повноцінним учасником логістичного ланцюжка Європейського Союзу.

Також Укрзалізниця продовжить розвивати перевезення з країнами Азії, зокрема Китаєм, та забезпечить якісну та швидку логістику між Азією та ЄС, але вже без участі Росії.