Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

Творчий конкурс есе «Один день»: Фонд Ріната Ахметова оголосив переможців

Творчий конкурс есе «Один день»: Фонд Ріната Ахметова оголосив переможців

Фонд Ріната Ахметова визначив переможців творчого конкурсу есе «Один день». За час його проведення команда Фонду отримала та зареєструвала 1842 конкурсні роботи, 24 з яких були визнані журі  кращими. 

– Цей проєкт має на меті підкреслити важливість та значення миру як головної цінності нашого суспільства і був приурочений до Міжнародного дня миру, що відзначається щорічно 21 вересня. У 2021 році конкурс есе вперше проводився серед учнів шкіл Донецької, Луганської, Запорізької та Харківської областей, – пояснила головна директорка програм Фонду Ірина Блажан.

Найбільш  оригінальні та зворушливі твори будуть розміщені на порталі Музею «Голоси Мирних», а переможці незабаром отримають цінні призи від Фонду: ноутбуки, мобільні телефони та набори відеоблогера. Значний внесок в успіх школярів зробили їхні вчителі, для них Фонд також підготував спеціальні призи.

У межах другого етапу експертна рада відібрала 150 есе, які були передані на розгляд журі конкурсу. Члени журі оцінювали роботи конкурсантів за такими критеріями: розкриття теми есе, наявність власної аргументованої точки зору, формулювання висновків, креативність та оригінальність стилю. Після ретельного та зваженого розгляду робіт фіналістів, журі визначило  переможців.

1 місце:

  1. Горемикін Ілля, селище Лисичанський (Луганська область);
  2. Драгун Антоніна, Лисичанська спеціалізована школа № 27 (Луганська область);
  3. Севастьянов Давид, Політехнічний ліцей-школа, Вугледар (Донецька область);
  4. Шинкарьова Катерина, Кондрашівський ліцей, село Велика Шапківка (Харківська область).

2 місце:

  1. Кононенко Анастасія, Опорна школа № 13, Лисичанськ (Луганська область);
  2. Манойло Софія, Спеціалізована школа № 3 з поглибленим вивченням окремих предметів, Маріуполь (Донецька область);
  3. Мігаль Ганна, Маріупольська школа № 34 (Донецька область);
  4. Кравченко Аліна, село Золотарівка (Луганська область);
  5. Саєнко Лілія, Шандриголівська школа (Донецька область);
  6. Турченко Софія, Запорізька спеціалізована школа-інтернат «Січовий колегіум» (Запорізька область);
  7. Сухобрус Вадим, Запорізький НВК № 67 (Запорізька область);
  8. Жургур Дмитро, Харківський НВК гімназія-школа № 24 (Харківська область).

3 місце:

  1. Попелюзна Катерина, Авдіївська опорна школа № 2 (Донецька область);
  2. Бідюк Єлизавета, Мелітопольський ліцей-інтернат (Запорізька область);
  3. Воронкова Алла, Селидівська загальноосвітня гімназія (Донецька область);
  4. Лавренова Анастасія, Опорна школа, Красногорівка (Донецька область);
  5. Неліпа Владислав, Мар'їнська опорна школа № 1 (Донецька область);
  6. Рєзник Олександр, Харківський ліцей № 141 (Харківська область);
  7. Селекенова Ангеліна, Спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів №4, Маріуполь (Донецька область);
  8. Тараненко Данило, Слов'янський педагогічний ліцей (Донецька область);
  9. Подолянюк Аміна, Пісочинський ліцей «Мобіль» (Харківська область);
  10. Мазитова Дар'я, Височанський ліцей № 2 (Харківська область);
  11. Ушканець Данило, Опорна школа, Красногорівка (Донецька область);
  12. Попова Валерія, НВК Михайлівської сільської ради (Запорізька область).

Коментуючи роботу журі, начальниця відділу роботи з обдарованою молоддю Інституту модернізації змісту освіти МОН України Світлана Мистюк зазначила:

– Це не просто роботи – це людські долі, життя, історії, які пропущені через серце. Напевно, це був найскладніший вибір у моєму житті при оцінюванні робіт. Вирізнити якусь окрему роботу – неможливо. Вони всі – унікальні. Це сторінки новітньої історії України, які ще не перегорнуті.

За час проведення конкурсу Фонд Ріната Ахметова отримував численні відгуки від учителів, які надихали учнів  на написання робіт.

– Щиро дякую за увагу до дітей, за розуміння  цінності тих почуттів, які відчули мої учні, за важливість справи, якою Ви опікуєтеся. Навіть сам процес написання був надзвичайно корисним для моїх вихованців. Писали і плакали. Але, дивно, ті сльози були своєрідним очищенням, яке принесло полегшення. Бажаю Вам і вашим рідним якомога більше радісних моментів у житті та світлих людей поруч, а ще безмежної любові до світу! – подякувала Інна Мороз, вчителька Степненського ЗЗСО Вугледарської міської ради.

Творчий конкурс проводився в рамках Меморандуму про співпрацю між Фондом Ріната Ахметова та Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

«Голоси Мирних. Музей Фонду Ріната Ахметова» – це простір, де жителі Донбасу можуть розповісти свою історію без страху та докору. Розповісти, щоб звільнитися від тягаря мовчання і дати можливість людям у всьому світі зрозуміти розумом і відчути серцем увесь біль постраждалих від воєнних дій мирних жителів. Мета Фонду на найближчі роки – 100 000 свідчень Мирних, понад 5000 із яких уже зібрано.