Але ніяких реальних термінів вже не називає, заявив директор Інституту соціально-політичного проєктування «Діалог» Андрій Миселюк.
«Уроки з зірваних термінів непобудованого метро на Виноградар Кличко виніс: потрібно розповідати про плани та перспективи обнадійливо, але обтічно – в жодному разі не називаючи чітких термінів їх втілення. Та й як інакше - Кличко вже не раз спотикався об ці «жахливі» чіткі терміни», - каже політолог.
Він нагадав, що дві станції метро на Виноградар мали відкрити цього року. Але очевидно, що їх не буде, оскільки кошти перекинули на будівництво Подільсько-Воскресенського моста.
«І в результаті вони там просто розчинилися. А цей міст, між іншим, за словами Кличка, повинні були відкрити... ще в минулому році. У 2020-му. Тепер він так само твердо обіцяє зробити це до кінця нинішнього року. 2021-го. А за фактом - і тут терміни зірвані. І знову ж таки питання: як пускати метро на Троєщину, якщо немає мосту? По повітрю, чи що?», - запитує Миселюк.
За словами експерта, небажання Кличка називати конкретні терміни цілком зрозуміле. «Незрозуміло тільки, навіщо так відверто піаритися на об'єкті, який планується будувати цілу вічність. Іншими словами - добудувати не планується», - зазначає він.
Навіть в новому розпорядженні КМДА №2108 від 5 жовтня про будівництво метро на Троєщину немає ніяких точних термінів.
«Раніше в розпорядженні було сказано про намір «здійснити в 2018-2025 роках» будівництво Подільсько-Вигурівської лінії від Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина. Тепер в цьому пункті дат немає», - звернув увагу експерт.