18 листопада
Завантажити ще

У Мінцифри пояснили проблеми зі зв’язком під час відключень світла

У Мінцифри пояснили проблеми зі зв’язком під час відключень світла
Фото: Изображение Luisella Planeta LOVE PEACE 💛💙 с сайта Pixabay

Під час відключень світла люди масово переходять на мобільний інтернет. Це призводить до різкого зростання навантаження на мережі мобільних операторів, що, своєю чергою, спричиняє проблеми зі зв'язком.

Це пояснив директор департаменту з розвитку фіксованого інтернету Міністерства цифрової трансформації України Юрій Мацик в етері телемарафону "Єдині новини", повідомила “Економічна правда”.

- В Україні мережа побудована таким чином, що більшість користувачів використовують доступ до інтернету через фіксовану мережу, решта через мобільний зв’язок. При цьому 80% використання трафіку відбувається саме через фіксовану wi-fi мережу, - розповів представник Мінцифри.

У момент відключення електроенергії мобільні телефони користувачів перемикаються на стільникові дані, чим врази збільшують навантаження на вежі мобільних операторів. Оператори не здатні впоратись зі значним зростання кількості користувачів мобільного інтернету. Як наслідок починають виникати проблеми зі зв’язком.  

Частотний ресурс мобільних операторів, від якого залежить пропускна здатність мережі, є обмеженим, і його не можна просто так збільшити. 

Мацик порадив самостійно подбати про стабільну роботу фіксованої мережі вдома. Для цього потрібно звернутись до провайдера та запитати щодо можливості підключення технології xPON. Наразі 1400 провайдерів в Україні пропонують підключення енергоефективної технології, яка підтримує мережу під час знеструмлення. 

  • 22 травня Верховна Рада ухвалила закон про скасовування роумінгу з ЄС, на черзі - переговори з Євросоюзом.
  • 28 лютого у Київстару з'явився новий код мережі 077.