В ніч на суботу, 18 травня, в Україні повноцінно запрацював мобільний додаток "Резерв+". Він повинен допомогти військовозобов'язаним громадянам оновити свої дані у ТЦК та СП. Однак вже на ранок у соцмережах користувачі почали скаржитися на некоректну його роботу - застосунок весь час зависав, його важко було встановити на телефон, а дані довго не оновлювалися. Журналісти Коротко про розбиралися, що робити в такому випадку.
Як повідомили у Міністерстві оборони, застосунок захищений від DDOS-атак та спроб зламу. Тож функція авторизації може працювати не у всіх одночасно. Технічна команда працює 24/7, виправляє всі помилки й реагує на зауваження.
- Дякуємо, що показуєте приклад відповідальності! Та нагадуємо, що термін для оновлення даних - 60 днів, тож виконати обов’язок встигнуть всі, - зазначили в міністерстві.
Повідомляється також, що у застосунку "Резерв+" успішно авторизувалися вже 150 тисяч громадян. Ще сотні тисяч запитів - у черзі.
Також розробники вже запустили чат-бот служби підтримки, куди можна звернутися у разі виникнення питань щодо роботи застосунку: www.viber.com/reserveplusbot , t.me/ReservePlusBot . Окрім того, в Міноборони нагадють, що оновити дані можна офлайн - у ТЦК та СП або ЦНАПах, які працюють у кожному районі міст.