29 листопада
Завантажити ще

Що робити, якщо не вдається оновити дані через додаток "Резерв+"

Що робити, якщо не вдається оновити дані через додаток

В ніч на суботу, 18 травня, в Україні повноцінно запрацював мобільний додаток "Резерв+". Він повинен допомогти військовозобов'язаним громадянам оновити свої дані у ТЦК та СП. Однак вже на ранок у соцмережах користувачі почали скаржитися на некоректну його роботу - застосунок весь час зависав, його важко було встановити на телефон, а дані довго не оновлювалися. Журналісти Коротко про розбиралися, що робити в такому випадку.

Як повідомили у Міністерстві оборони, застосунок захищений від DDOS-атак та спроб зламу. Тож функція авторизації може працювати не у всіх одночасно. Технічна команда працює 24/7, виправляє всі помилки й реагує на зауваження.

- Дякуємо, що показуєте приклад відповідальності! Та нагадуємо, що термін для оновлення даних - 60 днів, тож виконати обов’язок встигнуть всі, - зазначили в міністерстві.

Повідомляється також, що у застосунку "Резерв+" успішно авторизувалися вже 150 тисяч громадян. Ще сотні тисяч запитів - у черзі.

Також розробники вже запустили чат-бот служби підтримки, куди можна звернутися у разі виникнення питань щодо роботи застосунку:   www.viber.com/reserveplusbott.me/ReservePlusBot . Окрім того, в Міноборони нагадють, що оновити дані можна офлайн - у ТЦК та СП або ЦНАПах, які працюють у кожному районі міст.

  • "Резерв+" - це мобільний застосунок для військовозобов'язаних, призовників і резервістів, який дозволяє оновити особисті дані в режимі онлайн. Доступний для завантаження на смартфонах через App Store та Google Play Market.
  • Із 18 травня в Україні набуває чинності закон про мобілізацію, ухвалений Верховною Радою у квітні поточного року.