21 листопада
Завантажити ще

Факт. SEO: способи просування сайту та аналіз конкуренції

Факт. SEO: способи просування сайту та аналіз конкуренції

Наявність власного сайту — необхідний крок для будь-якого сучасного бізнесу. Веб-сторінка має бути не тільки інформативною та мати зручну внутрішню навігацію, а ще й підпадати під ранжування пошукових систем. Для цього потрібно створити певний коефіцієнт релевантності ключових запитів, на який орієнтуються пошуковики. Саме цим займаються SEO-спеціалісти.

Просування сайтів — це пошукова оптимізація, що має коригувати наступні складові:

  • HTML-код;
  • текстове наповнення;
  • структуру сторінки;
  • зовнішні чинники.

Таке корегування має на меті підняти позиції сайту при запитах користувачів. Якщо сторінка відповідає всім вимогам пошукових алгоритмів, то вона виходить в ТОП, а це висока вірогідність, що відвідувач точно перейде за посиланням. Зазвичай користувачі звертають увагу на сайти в перших 5-10 позиціях.

Оптимізація сайтів: мета та методи

Мета оптимізації сайту — це збільшенні трафіку — потоку відвідувачів сайту. Вимірюється трафік кількістю користувачів, що зайшли на сайт за певний період: день, тиждень чи місяць. Важливо, щоб це була цільова аудиторія, яку дійсно цікавлять товари чи послуги сайту. Тоді з’являється велика ймовірність, що з потенційних вони стануть реальними клієнтами, і продажі значно підвищаться.

Цільова аудиторія — це люди, яким дійсно потрібні пропозиції сайту, тому вони можуть принести дохід його власнику. В першу чергу треба проаналізувати трафік, для чого вивчити наступні аспекти:

  • визначити портрет цільового клієнта: вік, стать, професію, хобі, зацікавленості, актуальні потреби, мрії тощо;
  • відслідкувати поведінку відвідувачів на сайті: час перебування, кількість замовлень;
  • загальний аналіз ніші бізнесу;
  • вивчення сайтів топових конкурентів.

Вивчення трафіку є важливою складовою SEO оптимізації. Існує кілька типів трафіку: платних та безкоштовних, що дозволяють залучати відвідувачів через різні шляхи.

Органічний трафік

Залучення через видачу в пошукових системах є безкоштовним та ефективним маркетинговим інструментом. Але його створення потребує дій грамотних спеціалістів: SEO фахівців, копірайтерів, маркетологів. Ефективність методу досягається просуванням сайту на перші позиції видачі, в ідеалі — в ТОП-3. Велике значення тут мають ключові запити — ті фрази, які користувачі найчастіше вводять в рядок пошуку. Вибір та використання нерелевантних ключових слів — гарантія органічного потрапляння відвідувачів на сайт.

Реклама в інтернеті

Потрапляння на сайт через рекламу є платним методом збільшення трафіку. Переваги методу:

  • швидка дія;
  • можливість налаштування різних опцій щодо аудиторії;
  • притримування необхідного бюджету.

Але реклама працює доки вона є видимою. При її відключенні потік значно зменшується, або майже зникає. Тоді як SEO працює в довгу.

Соціальні мережі

Створення бізнес-акаунтів у соцмережах та їх просування — робота SMM-спеціаліста. Наповнення таких каналів якісним та корисним контентом дозволить залучити максимум клієнтів, що будуть читати та репостити інформацію. Тут спрацьовує емоційна прив’язка до компанії, що створює її позитивний імідж.

Реферальний трафік

Перехід за посиланням з зовнішніх джерел теж добрий метод просування сайту. Пошукові системи схвально ставляться до зовнішніх посилань, особливо від авторитетних майданчиків.

Аналіз конкурентів

Перед пошуком та збором ключових слів спеціалісти аналізують топові сайти в потрібній ніші бізнесу. Розуміння причин популярності конкурентів дозволяє використати інформацію для створення своєї стратегії просування. Ключові слова слід збирати з органічного та рекламного джерел, використовувати як семантику з високим потенціалом, так і частину низькочастотних слів.

Всі ці інструменти в руках грамотних та досвідчених фахівців допоможуть оптимізувати сайт, вивести його в ТОП пошукових систем, та значно підвищать ефективність бізнесу.

 

Новини по темі: Наука і інтернет