У Києві завершили будівництво Дарницького мосту і відкрили рух двома новозбудованими зʼїздами — у бік мосту Патона й Осокорків. Дарницький міст був одним із найбільших київських довгобудів. Про це повідомив голова Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
- У 2019 році Президент Володимир Зеленський озвучив чіткі інфраструктурні пріоритети. Один з головних – завершення мостів-довгобудів. Дарницький міст якраз став одним з символів київських довгобудів. За понад 10 років він перетворився на памʼятник халатності та корупції. З відкриттям Дарницького мосту наша боротьба з довгобудами та аварійними мостами не завершена, - сказав Кубраков.
Міністр анонсував перевірку стану інших мостів для захисту транспортної інфраструктури та підтримки її у належному стані.
Дарницький міст почали будувати у 2004 році і до 2012 року спорудили дві залізничні колії та автодорогу на шість смуг (по три в кожному напрямку). Будівництво лівобережних заїздів і зʼїздів з мосту на Дніпровську набережну призупинили майже на 10 років. У 2021 році будівництво мосту перезапустили в рамках програми президента Володимира Зеленського. Пропускна здатність Дарницького мосту 35 тисяч автомобілів на добу.