Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

В Італії священик заявив дітям, що Санта-Клауса не існує і його вигадала "Кока-кола". Єпархія публічно вибачилася за його слова

В Італії священик заявив дітям, що Санта-Клауса не існує і його вигадала
Фото: Архів КП в Україні

Єпархія католицької церкви на Сицилії вибачилася перед парафіянами після того, як один з єпископів розповів групі дітей, що Санта-Клауса не існує - і почався скандал. Про це 11 грудня пише The Guardian.

Єпископ Антоніо Стальяно, виступаючи перед дітьми нещодавно під час одного з релігійних фестивалів, заявив, що Санти не існує, а його червоний костюм придумали компанією Coca-Cola для просування своєї продукції.

Багато батьків піддали заяву єпископа різкій критиці, звинувативши його в руйнуванні сімейних традицій та позбавленні дітей свята, яке і так перебуває під загрозою через пандемію.

У єпархії вибачилися від імені Стальяно і зазначили, що єпископ лише нарікав на зайву комерціалізацію Різдва. Адже його символ, святий Миколай, прообраз Санта-Клауса, роздавав подарунки бідним, і це має наводити на думку про те, наскільки важливо бути щедрим і ділитися з ближніми, а не про покупки. В офіційній заяві єпархія наголосила, що церква аж ніяк не хотіла завадити дітям мріяти чи зруйнувати їхні мрії.

- Насамперед, від імені єпископа я висловлюю своє співчуття через цю заяву, яка викликала розчарування у маленьких, і хочу уточнити, що наміри монсеньйора Стальяно були зовсім іншими, - написав на єпархіальній сторінці у Фейсбук директор з комунікацій єпархії, преподобний Алессандро.

У єпархії запевняють, що єпископ намагався підкреслити справжнє значення Різдва та історію святого Миколая, який дарував подарунки бідним і переслідуваний римським імператором.

- Отже, Санта-Клаус – це ефективний образ, що передає важливість дарування, щедрості, обміну. Але коли цей образ втрачає сенс, ви бачите Санта-Клауса, який асоціюється зі споживанням, бажанням володіти, купувати, купувати і купувати ще, тоді ви повинні переоцінити його, надавши йому нового сенсу, – зазначив Паоліно, дезавуюючи асоціації святого з "Кока- колою".

Coca-Cola використовує образ Санта-Клауса у червоному костюмі у своїй рекламі з 1930-х років, багато в чому завдяки цьому його сучасний стереотип став саме таким. Проте червоний костюм – не винахід Coca-Cola, він використовувався у різних ілюстраціях як мінімум із початку XX століття.

Раніше експерти ВООЗ змушені були заспокоїти дітей, котрі переживали, що Санта не прийде до них через пандемію СOVID-19. Експерти заявили, що у казкового персонажа імунітет до коронавірусу, і турбуватися нема про що.