Компанія "Укрпошта" оголосила, що виставлятиме на продаж у рамках аукціонів на майданчику Prozorro.Sale. Посілки, які не були востребовані за півроку. Таким чином компанія запроваджує міжнародні практики щодо поводження з поштовими відправленнями, повідомляє прес-служба держкомпанії.
– Аналогічний підхід поширений серед міжнародних поштових операторів та логістичних компаній, таких як Amazon, USPS, FedEx, Royal Mail та багатьох інших, – пояснили в "Укрпошті". – Поштові відправлення, які одержувач не забрав протягом двох тижнів, Укрпошта відправляє назад відправнику. Якщо відправник протягом двох тижнів також не забирає посилку, вона надходить на спеціально обладнаний склад, де зберігається півроку. Протягом цього періоду і одержувач, і відправник мають право на заяву отримати посилку. Якщо вони з якихось причин цього не зробили, то відтепер посилку можна продати на аукціоні. Таким чином, компанія отримає можливість компенсувати витрати, які вона понесла на логістику та зберігання поштових відправлень протягом цього періоду.
Початкова ціна за кожну незатребувану посилку становить десять гривень. Посилки об'єднані в палети, що містять до 100 одиниць, та продаються як один лот. Лоти формуватимуться рандомно, а всі посилки будуть продаватися нерозпакованими з видаленням адресної інформації. При цьому ні компанія, ні потенційні покупці до оголошення результатів аукціону не знатимуть, що вони містять..