Рекламне агентство WhyNot? Enot заснувало премію для блогерів National Bloggers Awards. Днями став відомий шорт-лист і стартував етап глядацького голосування в 25 номінаціях. "КП в Україні" розпитала засновника WhyNot? Enot Євгена Таллер, наскільки об'єктивною може бути премія, на яку номіновано блогери цього ж агентства.
- Євген, в Україні вже є кілька блогерських премій. Чи потрібна нам ще одна? Або навпаки - чим більше, тим краще?
- Так, в Україні вже є кілька блогерських премій. Були деякі спроби і у глянцевих журналів, але це все виглядало трохи безглуздо. Для того, щоб зробити премію - потрібна експертиза в цій області і в цій сфері. І крім якихось переваг кого номінувати, потрібно спиратися на математичні дані. Ми разом з нашим партнером trendHERO (cервис для аналітики Instagram-акаунтів Ред.) Склали лонг-аркуші, і залучили незалежного аудитора компанію HLB Ukraine, щоб підсумки голосування і визначення переможців були проведені відповідно до методології. З приводу того, що це чергова премія в сфері блогосфери, то я не бачу в цьому жодної проблеми також, як і в музичній сфері, де є кілька премій.
- Яка головна мета National Bloggers Awards? Відзначити кращих блогерів країни або просувати клієнтів WhyNot? Enot - Олега Машуковского, Алексанадра Волошина, Аню Трінчер? Всі вони номіновані.
- Ми агентство, яке в цьому році стало кращим в категорії Influencer Marketing за версією IAB Ukraine. Тому наша команда визначила для себе ще одну місію, крім роботи з блогерами в цілому, розвиток блогосфери в Україні, тому що в останні півтора року до блогерам стали ставитися краще, ніж було до цього. Раніше їх взагалі не сприймали, як окреме медіа. Їх вважали кастою людей, яким пощастило і вони нічого не роблять і заробляють гроші. Будь-яка праця має бути оцінений. Тому ми вирішили інвестувати в цю історію і ресурси і фінанси, для того, щоб зробити значущу премію в країні.
- Чому таке процентне розподіл вирішальних голосів: 80% журі і тільки 20% - аудиторії?
- Ми довго думали над тим, як же все таки розподілити процентне співвідношення. Якщо віддати на голосування аудиторії, то почнеться битва фан-клубів. Це не об'єктивна премія. Кожна аудиторія буде голосувати за свого блогера. І якщо поставити в номінацію "мама-блогер": Софію Стужук, у якій 5 мільйонів передплатників і матусю-блогера у якій всього 120 тисяч передплатників, то у неї шансів не буде взагалі, щоб перемогти.
Церемонія National Bloggers Awards відбудеться 13 вересня в Fairmont Grand Hotel. Провідним буде Володимир Остапчук. На заході виступлять групи KAZKA і TVORCHI. До складу журі увійшли маркетинг-директори великих компаній, піарники, представники рекламних агентств, медіа-менеджери і члени міжнародної мережі учасників рекламного ринку Interactive Advertising Bureau.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ