Компанія Hearst Magazines надала DP Media ліцензійні права на публікацію видання Cosmopolitan в Україні, а також управління веб-сайтом і соціальними мережами та організацію публічних заходів медіа. Про це йдеться на сайті журналу.
- Повернення до України таких брендів, як Cosmopolitan, є важливою подією як для читачів, так і для ринку. Бренд, який успішно працював в Україні як під час пандемії Covid, так і під час початку повномасштабної війни, готовий знову бути поряд зі своїми читачками в ці непрості часи, підтримувати їх у повсякденному житті, показувати нові можливості, надихати та піклуватися, — йдеться у повідомленні..
Cosmopolitan буде висвітлювати теми моди, краси, кар'єри, стосунків та ментального здоров'я. Українська редакція збереже баланс між розважальним контентом та інформацією, що відображатиме сучасні реалії. Окрім того, команда видання анонсувала проведення публічних заходів, спрямованих на підтримку особистісного зростання жінок. Про вихід друкованої версії буде повідомлено додатково.