Глянцеві журнали Harper’s Bazaar та Cosmopolitan відновлять роботу в Україні після виходу з ринку у 2021 році. Перезапуск брендів підтвердив у коментарі MMR президент видавничого дому Hearst Magazines International Джонатан Райт.
- Ми вважаємо, що наші знакові бренди відіграють важливу роль у залученні, надиханні та інформуванні читачів з широкого кола тем, і ми з нетерпінням чекаємо можливості порадувати та залучити аудиторію на цьому важливому ринку, — повідомив він.
Спочатку роботу відновлять сайти видань - Harper’s Bazaar протягом грудня, а Cosmopolitan з березня 2024 року. Про терміни виходу друкованих версій видань оголосять додатково.
Cosmopolitan виходив в Україні з 1999 року, а Harper's Bazaar з 2008. У червні 2021 року видавничий дім Hearst розірвав ліцензійні угоди на випуск українських версій видань через фінансові проблеми. До закриття обидва видання виходили російською мовою. На початку вторгнення Hearst відкликав ліцензію у російських версій Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire, Men's Health та Good Housekeeping.