Солістка гурту KAZKA Олександра Зарицька та український бренд CHER'17 випустили першу plus-size колекцію одягу. У рамках колаборації бренд представив бодіпозитивне відео "Для розкішних" за участю співачки та інших дівчат, які відверто та одночасно з гумором говорять про упередження щодо пишних форм.
Творці ролика прагнули зачепити розкішних дівчат за живе та надихнути їх насолоджуватися та пишатися своїми формами. Текст та сюжет відео натхненні розмовами з Сашкою Зарицькою про її стосунки з тілом, повні протиріччя та мінливості.
– Я про це мріяла роками! І нарешті можу поділитися з вами власним баченням повсякденного plus-size одягу, що був створений у колаборації з крутим українським брендом CHER’17 та неймовірною Танею Парфільєвою, - зазначила виконавиця. - Я щаслива, що разом із CHER’17 ми маємо змогу допомагати дівчатам бути впевненими й подобатись собі в будь-якій вазі. Так важливо почуватися гарною й памʼятати, що кожна з нас - одна на мільярд!
У колекцію увійшли 14 моделей: светри (2199 грн), сорочки в чоловічому стилі (1399 грн), боді (1699 грн), сатинові спідниці (1999 грн), сукні (2699 грн), пальто (5699 грн), спортивні костюми (3999) грн) та білизну. Всі речі легко комбінуються між собою та дозволяють експериментувати залежно від події та настрою.
– Ми познайомилися з Сашею на дні народження спільної подруги. Мені дуже сподобався її лук, і я запитала, де вона купує собі одяг. У відповідь почула, що це найбільший біль дівчат розміру plus-size, - і нас вже було не зупинити… Врешті-решт, ми наважилися зробити повноцінну колекцію в розмірах від L до 3XL, врахувавши всі тонкощі та особливості посадки цих речей, - розповіла засновниця бренду блогер Тетяна Парфільєва.
Український масмаркет-бренд CHER'17 заснували інфлюєнсери та підприємці Тетяна Парфілієва та Іван Кришталь у 2017 році. У квітні творці CHER'17 представили новий кампейн "Телочка", героїні якого висміють стереотипи про «успішну жінку», чим викликали хвилю обговорень у соцмережах.
Подивитися цю публікацію в Instagram