Персонажів M&M's тимчасово приберуть із реклами драже після того, як їхній зовнішній вигляд викликав суперечки в мережі. Замість "цукерок, які говорять" у новому відеоролику зніметься комедіантка Майя Рудольф. Першу рекламу з артисткою покажуть під час фіналу Суперкубку НФЛ у лютому. Про це представники компанії Mars Inc повідомили у Twitter.
- Ми впевнені, що пані Рудольф відстоюватиме силу веселощів, щоб створити світ, у якому кожен відчуває свою приналежність, - йдеться у заяві компанії.
Бренд вніс зміни до рекламної кампанії після того, як зовнішній вигляд драже у новому ролику викликав дискусію у соцмережах. У відео туфлі на підборах зеленої M&M замінили на кросівки. У той час компанія рекламувала ці зміни як частину свого прагнення інклюзивності, відзначаючи, що новий образ зеленого M&M надав персонажу більш невимушений стиль.
- За останній рік ми внесли деякі зміни до наших улюблених цукерок. Ми не були впевнені, що хтось узагалі помітить це. І ми напевно не думали, що це підірве інтернет. Але тепер ми зрозуміли - навіть взуття цукерки може бути полярним. І це було останнє, чого хотіла M&M's, оскільки ми прагнемо об'єднати людей-відзначили представники M&M's.
Незважаючи на те, що вихід нової реклами з драже тимчасово припинено, персонажі цукерок, як і раніше, присутні на зображеннях акаунтів бренду в соціальних мережах. У вересні компанія Mars оголосила про додавання нового персонажа Фіолетового драже, який був "покликаний уособлювати прийняття та інклюзивність".
A message from M&M'S. pic.twitter.com/EMucEBTd9o
— M&M'S (@mmschocolate) January 23, 2023