14 листопада
Завантажити ще

Монобанк зазнав масованої DDoS-атаки

Монобанк зазнав масованої DDoS-атаки
Фото: monobankinfo.com.ua

Водночас із серйозним збоєм в роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар", викликаного хакерською атакою, почалася DDoS-атака на Монобанк. Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.

- Масована DDoS атака на Монобанк. Об'єкт атаки: точки входу на Amazon (банки, веб-сайт). Все під контролем, - розповів він про ситуацію та опублікував графік запитів, що надходять на сервери банку.

Через збій у "Київстарі" у багатьох абонентів відсутні мобільний зв'язок та інтернет. Внаслідок хакерської атаки особисті дані абонентів оператора мобільного зв'язку не постраждали. Компанія обіцяє компенсацію тим, хто зіткнувся з відсутністю зв'язку або не міг скористатися послугами.

Пізніше Гороховський повідомив, що масовану DDoS-атаку на Монобанк відбито.

У МВС порекомендували звертатися за допомогою до найближчого управління поліції чи пожежної частини. Також можна звернутися за допомогою до нацгвардійців, поліцейських і прикордонників. "Пункти незламності" надають доступ до Wi-Fi. Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.

У Vodafone повідомили про значне навантаження на свою систему платежів через збій у роботі "Київстар". Наразі додаток оператора не працює. Також виникли технічні проблеми з додатком "Мій Lifecell" та особистим кабінетом.

Фото: t.me/OGoMono

Фото: t.me/OGoMono

У той самий час у оператора Vodafone перестав працювати додаток.

Фото: Скріншот додатка

Фото: Скріншот додатка