4 листопада
Завантажити ще

Журналіст: Медіа Садового як елемент корупційної схеми

Журналіст: Медіа Садового як елемент корупційної схеми

Свою думку щодо можливих махінацій у медіа сфері у блозі на "Цензор.нет" висловив журналіст Володимир Горковенко.

- Усім відомо, що у Андрія Садового є свій медіахолдинг. У мене давно виникало питання, за що вони так гарно живуть. Усі регіональні медіа сидять на голодному пайку, дехто закривається, а тут прямо комунізм. Тим більше, що, наприклад, 24 канал не долучений до державної годівниці Єдиного марафону. Просто, у медіал-холдингу Андрія Садового своя годівниця.

І досить чимала. Якщо вірити декларації львівського мера, то цей медіабізнес зробив її власницю, а по сумісництву дрижина мера, Катерину Кіт-Садову найзаможнішою жінкою Західної України зі статками орієнтовно у 25 мільйонів доларів! Принаймні, так пишуть медіа.

Мова не лише про 24 канал, а й про розкручені онлайн-ресурси та радіокомпанію. Загалом, в активі родини Садових вісім медіа-компаній. Одним словом, львівський мер типовий олігарх.

А тепер про схему заробітку. Про неї мені написав один із власників фірми. Під час переписки з'ясувалося, що бізнесмени хотіли будувати у Львові. Але ж мер Ісусик і напряму хабар взяти боїться. Тому що такі як я можемо про це дізнатися. Та й ДБР нишпорить з літа по Львову. Але ж, як кажуть, «соблазн бил вєлік». Тим більше розмір спокуси 12 млн грн.

Тому придумали зовсім легальну схему. Фірма, котра хоче отримати дозвіл на будівництво у Львові розміщує на ресурсах медіа-холдингу Садових рекламу на ці 12 млн.

Домовилися. Здійснили проплату. Реклама пішла. Але дозвіл на будівництво компанія так і не отримала. Питання "а що з дозволами?» залишилося без відповіді.

Більше того, почалися якісь надумані проблеми щодо оформлення документів і тому подібне. Посередники, через яких реалізовувалась ця схема, кудись зникли.

Досить непогана схемка. Можна сказати, безпрограшна. І, схоже, робоча. Тому, компетентні органи - те ж ДБР, приміром, - можуть проаналізувати рекламні блоки медіа-холдингу родини Садового, а потім подивитися чи є у рекламодавців якийсь бізнес-інтерес у Львові!, - вважає Володимир Горковенко