Український бренд brabrabra, який пропонує білизну для жінок-військових, пояснив, чому його обличчям стала Олена Кравець. Рекламні банери в метро із зображенням Кравець викликали чимало суперечок та негативних коментарів, які зводилися до того, що замість Кравець залучити до кампанії потрібно було справжню захисницю. Про це компанія заявила у соцмережах.
Представники brabrabra пояснили, що їхня ініціатива "Одна за одну" покликана забезпечити жінок-військових на передовій зручною та якісною білизною. А для цього вони закликають жінок у тилу об'єднатися задля підтримки жінок на передовій.
- Ми отримали від вас велику кількість відгуків та запитань щодо нашої ініціативи «Одна за одну». Ми завжди раді чесному зворотному зв'язку — дякуємо, що ділитеся з нами. Ми довго працювали над створенням якісної та зручної білизни для жінок-військових у рамках цієї ініціативи. Хочемо ще раз нагадати, якою є наша ідея та велика мета. Підтримати збір на 10 000 комплектів захисної білизни можна за посиланням у шапці профілю, – пояснили представники бренду у соціальних мережах.
Пояснюючи, чому в рекламі фігурують не самі військовослужбовиці, наголосили, що вирішили досягти мети компанії, «не створюючи для жінок-військових додаткового навантаження». Для цього вони залучили до проєкту цивільних жінок-інфлюенсерів. Бренд повідомив, що погодилися підтримати проєкт голова благодійного фонду SUPERHUMANS Ольга Руднєва, артистка Олена Кравець, блогер Даша Квіткова та журналістка і телеведуча Надія Матвєєва.