Журналістка й телеведуча Яніна Соколова перепросила за соціальну рекламу психологічної допомоги, розроблену її благодійним фондом. Вона визнала, що борди з написами "З депресії не вийти", "Буде лише гірше", "Життя не має сенсу" були недоречними.
- Не помиляється той, хто нічого не робить. Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv. Тому прошу персонального вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотню від бажаного реакцію, - написала Соколова.
Соколова пояснила, що на бордах написали фрази, з якими найчастіше звертаються українці на лінію психологічної допомоги «Варто жити».
- Розрахунок нас і наших партнерів за участі психологів агенції був на те, що людина, яка прочитає на борді свої ж думки, синхронізує їх із собою і побачить, що вихід є, як написано нижче на борді, набере наших психологів 5522 і отримає допомогу. Втім, ми помилилися. У людей, які нині перебувають у кризових станах, це викликало обурення. Начебто ми спонукаємо людей зацементувати свої думки. Але це не так, - заявила Соколова.
Цього ж дня управління з питань реклами КМДА заявило, що не було замовником реклами і не впливало на її зміст, проте на тлі суспільного обурення розпорядилося її демонтувати.