Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

У Київстарі підтвердили наявність проблем з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку

У Київстарі підтвердили наявність проблем з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку
Фото: Getty Images

Не пройшло доби, коли у "Київстарі" заявили про відновлення роботи всіх послуг, як компанія зіткнулася з новими збоями. Як повідомили в пресслужбі оператора, наразі виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України.

- Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше, - зазначили в компанії.

Про  нові збої зранку 20 грудня в соцмережах повідомили користувачі Київстара. Вони заявили, що не можуть користуватися деякими функціями, навіть якщо мобільний інтернет працює. ТЧастина користувачів також заявила, що Київстар «не функціонує належним чином».

«Київстар» вже понад тиждень відновлюється після  кібератаки 12 грудня. Британська розвідка визнала цей напад одним із найруйнівніших, які сталися в Україні після початку лютого 2022 року. Суттєвим аспектом атаки було припинення роботи сигналу повітряної тривоги, що створило серйозні загрози для громадської безпеки. Кібератака також вразила роботу багатьох банкоматів та торгових терміналів. Крім того, було зафіксовано DDoS-атаку на Monobank, яка мала серйозний вплив на доступ до веб-сайту банку та його онлайн-сервісів.