На знаменитих екранах площі Таймс-Сквер у Нью-Йорку розмістили рекламу сервісу Uber, у якій показали українських водіїв, що працюють в умовах повномасштабного вторгнення. Про це компанія повідомила в Інстаграмі.
- Ми розмістили рекламу на Таймс-сквер, щоб вшанувати героїчних водіїв, які допомагали Україні рухатися вперед протягом 572 днів жахливої війни. Uber профінансував 500 000+ поїздок, щоб доставити біженців у безпечні місця, лікарів у лікарні та гуманітарну допомогу у прифронтові зони. Але це стало можливим лише завдяки водіям, - сказано у повідомленні.
Рекламним роликом компанія хоче привернути увагу до збору на автівки швидкої допомоги, який вона проводить спільно з UNITED24.
Екрани Таймс-Сквер (Мангеттен) є одними із найвідоміших рекламних майданчиків у світі. Площу щодня відвідують близько 400 тисяч людей.