Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

Новий міністр освіти хоче зменшити кількість предметів у школах та поновити очне навчання

Новий міністр освіти хоче зменшити кількість предметів у школах та поновити очне навчання
Фото: facebook.com/oksenlisovyi

Нещодавно призначений міністр освіти та науки Оксен Лісовий хоче спростити навчання для українських школярів. Адже багато хто із них навчається у школах за кордоном та в Україні і змушений поєднувати навчання. Про це очільник МОН повідомив в ефірі "Сніданку з 1+1".

За його словами, за різними даними, від пів мільйона до мільйона дітей наразі за кордоном. Навчаються вони у місцевих школах, як цього вимагає тамтешнє законодавство. Але при цьому вони хочуть отримати українські атестати і українські свідоцтва про базову середню освіту, тож паралельно навчаються і в українських школах.

- Це колосальне навантаження. В такій ситуації учні вимушені обирати, але потрібно зробити так, щоб цей вибір не стояв, - максимально спростити їм навчання у школах, залишивши наше бачення. Так, залишити унікальні наші предмети, універсальні предмети зараховувати. Тут теж є складнощі в синхронізації програм, але ми повинні це зробити, - наголосив Оксен Лісовий.

Також міністр розповів про можливе повернення до очного навчання, оскільки у кількох прифронтових регіонах нині діти вимушені навчатися дистанційно. За його словами, для цього обов'язково потрібно створити укриття у кожній школі.

- Онлайн-навчання, навіть якщо воно якісне, упускає величезні сегменти, важливі для формування особистості, - соціалізацію, спілкування дітей, розвиток м’яких навичок. Тому насамперед прагнемо вивести в аудиторне навчання максимальну кількість дітей, де це можливо, - сказав Лісовий.

Ще одне завдання – організувати якісне онлайн-навчання всюди, де неможливо вивести учнів на очне навчання через небезпеку. Також Оксен Лісовий хоче цифровізувати систему освіти: не лише збирати дані, але й оптимізувати доступ до освіти через створення індивідуальних кабінетів.