4 листопада
Завантажити ще

 Нью-Йорк змінив свій культовий логотип І love NY

 Нью-Йорк змінив свій культовий логотип І love NY
Фото: mmr.ua

Новий логотип був запущений організацією "Партнерство заради Нью-Йорк Сіті" нещодавно на пресконференції, організованій губернатором Кеті Хоукул та мером Еріком Адамсом на Таймс-сквер. Про це повідомляє проєкт Marketing Media Review.

Культовий логотип I love NY, розроблений графічним дизайнером Мілтоном Глейзером у 1977 році, був замінений на We love NYC.  За задумом авторів він покликаний представляти "прогресуючу спільноту "ми", а не "я" і є різноманітним, універсальним та інклюзивним, привабливим для будь-якого віку і будь-яких етнічних груп».

Телевізійний ролик, що просуває ребрендинг, ще більше наголошує на різноманітності через голоси його мешканців. У фільмі ньюйоркці різного походження та з різним акцентом пояснюють, що їм подобається в місті, використовуючи твердження "ми".

У 70-х роках Нью-Йорк потерпав від злочинності та захмарних цін для життя, тому туристи найчастіше оминали його. Але у 1977 році місцевий чиновник Вільям Дойл вирішив кардинально змінити ситуацію і довірив тоді маловідомому рекламному агентству Wells Rich Greene розробити план із залучення туристів до міста мрії. Мілтон Глейсер, тоді ще маловідомий дизайнер, вирішив творчо підійти до завдання. Своє натхнення він черпав з рекламної кампанії штату Вірджинія, яка несла в собі гасло Virginia is for Lovers, символом якої було червоне серце. До речі, Мілтон роботу виконав безкоштовно, бо думав, що реклама триватиме недовго, але вона проіснувала 46 років.

Славнозвісний логотип І love NY - це  ребус, який легко трактується. Він складається із великої літери “I” (Я) та перфекційного серця кольору палаючого багаття, під якими розташувалися великі літери абревіатури New York - “N” і “Y”. Шрифт був обраний такий само, як і в американських друкарських машинках, - American Typewriter.

Новини по темі: Логотип Нью-Йорк