Марку на честь «моста, який не витримав», запустили на «мосту, який витримав»: голова «Укрпошти» Ігор Смілянський разом із кримчанином Рустемом Умеровим та художником Юрієм Шаповаловим представили нову марку «Кримський міст на біс». Сталося це на мосту, який уцілів під час удару російської ракети. Про це Смілянський написав у фейсбуці.
- Все, що насправді українське, завжди має певну стійкість, а все псевдоросійське – ми просимо, щоб бахнуло на біс, - написав Ігор Смілянський. – Рустем, який очолює Фонд держмайна, каже, що йому цей (Кримський) міст після визволення Криму на балансі не потрібний. Тому в день народної єдності на Росії побажаємо всім нам швидше від них від'єднатися.
Смілянський наголосив, що українці місяцями чекали і навіть готувалися на «мемному фронті» до падіння Кримського мосту.
– І ми готувалися, але по-своєму, – додав голова «Укрпошти». – За час війни вже звикли назавжди зображувати історичні миті нашої країни та випускати їх у вигляді марок. Основний сюжет нової марки – це, звичайно, міст, але, крім нього, багато інших художніх деталей, які вам сподобаються. Наприклад, натяк на фразу «Досить курити, де завгодно, куріть там, де ще не потрапило», «Байрактар» у небі, награбоване орками добро, яке летить у прірву, та інше…
Марку можна купити у відділеннях «Укрпошти» та онлайн. Понад 80 тисяч марочних аркушів із 300 тисяч уже продано на замовлення.