6 лютого
Завантажити ще

Мобільні оператори пообіцяли «безкоштовний» зв'язок

Мобільні оператори пообіцяли «безкоштовний» зв'язок
Фото: freepik.com

Українські мобільні оператори lifecell, Київстар та Vodafone Україна надаватимуть послуги навіть абонентам без коштів на рахунках. Про це йдеться на офіційних сторінках операторів у «Фейсбуку». На такий крок мобільні оператори пішли, щоб надати допомогу населення внаслідок агресивного військового вторгнення Росії до України.

Заява «Київстар»

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку. Якщо абоненти передплати закінчили кошти і не мають можливості поповнити рахунок: Дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакету послуг за їх тарифом.

Також Київстар скасовує будь-які комісії в рамках послуги Екстра гроші, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.

Щоб отримати додаткові 175 гривень, потрібно лише запровадити код *117#. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X#, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці засоби можна використовувати, щоб оплачувати дзвінки в інші мережі, надсилати SMS, користуватися мобільним інтернетом, бути на зв'язку у роумінгу.

Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування:

Оператор удвічі збільшує кредитні ліміти у їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не підключено послугу кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування.

Для користувачів фіксованих послуг (інтернет, телефонія та передачі даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.

Для клієнтів Домашнього Інтернету:

Київстар безкоштовно надаватиме послугу Домашнього Інтернету всім клієнтам, у кого вона не була оплачена і не працювала до цього.

Звертаємо увагу, що мережа Київстар працює стабільно, забезпечуючи як мобільний зв'язок, так і фіксований інтернет. Однак у частині населених пунктів, де проводиться операція Об'єднаних Сил, можуть спостерігатися складності через знеструмлення. Рекомендується також здійснювати дзвінки лише у разі потреби, щоб зменшити навантаження на мережу.

Для абонентів працюють усі інформаційні канали оператора: програма для самообслуговування "Мій Київстар", дзвінковий центр підтримки абонентів за номером 466 та консультанти в офіційних спільнотах "Київстар" у соціальних мережах Facebook та Instagram.

Про завершення терміну дії оновлених умов оператор обов'язково повідомить окремо.

Екстра гроші без комісії доступні для зазначених сум, 225 та 300 гривень можна підключити з комісією».

Заява lifecell

«Наразі головне – підтримувати одне одного. Всі абоненти lifecell отримають 5 ГБ та 30 хвилин для всіх мобільних та стаціонарних номерів по Україні. Хвилі та ГБ можна використовувати протягом 30 днів. Щоб дізнатися про нарахування, наберіть *121#Тримаємося разом, тому що разом ми сила!»

Заява Vodafone

Друзі, привіт! Ще трохи позитивних новин. Для всіх клієнтів підписки, які сьогодні не могли здійснювати дзвінки або заходити в інтернет через непідключений пакет послуг або за низьким балансом, ми вже підключили (або дуже скоро підключимо):

  • 1000 хвилин для дзвінків по Україні та всередині мережі
  • 10 ГБ для доступу в інтернет

Термін дії пакета становитиме 30 днів із моменту підключення.

Аналогічні пакети послуг ми підключаємо до клієнтів контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість. Також ми встановили кредитні ліміти на 90 днів, щоб вони залишалися в мережі активними.

Крім того, ми також в автоматичному режимі стежимо, щоб люди не залишалися без зв'язку з зазначених вище причин і нараховуватимемо пакети послуг.

Заява «Укртелеком»

«З сьогоднішнього дня ми тимчасово не зупиняємо надання послуг за невчасну оплату рахунку. Несвоєчасна оплата рахунку не буде причиною відсутності сервісу. Технічні спеціалісти роблять все можливе для підтримки роботи мереж. Тримаємося!», - повідомляє Укртелеком.