Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Завантажити ще

Valentino замовили рекламу у харківського кота Степана

Valentino замовили рекламу у харківського кота Степана

Популярність харківського кота Степана продовжує зростати: після того, як він набув впливової шанувальниці в особі Брітні Спірс, він прославився (парадокс) вже і на батьківщині. Журналістка СТБ Марія Малевська з'їздила до Степана, взяла інтерв'ю у зірки і 29 листопада поділилася враженнями в інстаграмі.

Я тепер знаю секрет популярності Степана – майже мільйон підписок у тіктоці, понад 700 тис – в інстагамі, близько 30 млн лайків на відео I just called to say i love you. Бо Степан – це кожен із нас. Коли ввечері приходить додому, задовбаний і виснажений життям, сідає на кухні, наливає келих чогось, спирається на лікоть, включає святкову ілюмінацію – і задубіло встромляється поглядом у стіну, - визначила кредо знаменитого кота журналістка.

Власниця Степана зберігає анонімність і не дає інтерв'ю, глядачі роликів бачать лише домашнього улюбленця.

Степан важить 5 кг, він уже пенсіонер – Анна підібрала його на вулиці маленьким 13 років тому. Пропозиції приїхати на телешоу власниця не приймає – старий уже Степан для мандрівок. Хоча досі може пострибати кухонними полицями. Зірка, яку лайкають інші зірки, проживає у звичайній багатоповерхівці у спальному районі Харкова. Більшу частину дня Степа просто спить, але господині здається, що ті самі думки відвідують його й у кадрі.

- Він думає "дайте мені поспати нарешті"... Зйомка ролика займає хвилин п'ять. Довго – придумати ідею та придбати реквізит. Я насправді купу грошей витрачаю на цей реквізит. Про те, що це я – власниця Степана, знають лише кілька людей. Сім'я та кілька найближчих подруг, – розповіла жінка.

За словами господині-"продюсера" Степана, кіт із Харкова вже був героєм сюжету на каналі Discovery, американський MTV набув прав на один із роликів, викладених у соцмережах, дзвонили росіяни з Останкіно. А бренд Valentino замовив рекламу за участю Степана.

- Замовляють вітання з днями народження. Кількість повідомлень у директі навіть не вважаю, – каже харків'янка.

Гроші витрачаються не лише на реквізит, а й на алкоголь, із яким позує Степан. Доля у алкоголю така: його потім допивають люди – не пропадати ж добру! Хоча іноді й пропадає: господиня каже, що нещодавно 2 літри вермуту з величезного келиха просто прокиснули, довелося вилити. А ось шампанське, задіяне у сюжеті, пили ще два дні.

Подивитися цю публікацію в Instagram

Публікація від Марія Малєвська (@malevska)

ДОВІДКА

Кіт Степан став відомим наприкінці червня 2021 року. Він уславився завдяки сумному виразу обличчя, з яким сидить за столом. Дивлячись на нього, користувачі згадали про нудні посиденьки, дні народження та свята, на яких багато хто бував.

У коментарі TJ господиня розповіла, що кота підібрали на вулиці, коли він був кошеням віком близько місяця. Кіт любить сиру яловичину, любить спати і "носитися по квартирі, незважаючи на свій вік".

У 2019 році господиня завела коту TikTok, щоб "показати його всьому світу". За кілька років меми зі Степаном облетіли сторінки світових ЗМІ.