Ті люди, які бажають скинути пару-трійку зайвих кілограмів, при виборі фільму для перегляду повинні зупиняти свій вибір на «літніх» фільмах. Перегляд стрічок на зимову тематику - такі як «Холодне серце» - автоматично викликає тягу до нездорової їжі. Як пише Daily Mail, до такого висновку прийшли вчені з Університету Рейк'явіка.
Згідно з дослідженням, ті, хто дивився відеоролик із засніженим лісом, більше віддавали перевагу калорійній їжі, ніж ті, хто дивився відео з зеленим лісом влітку. На думку експертів, це пов'язано з інстинктом, який розвинувся у людей в ході еволюції, щоб не голодувати взимку.
Вчені відзначили, що багато тварин напередодні зими їдять більше, ніж їм потрібно, щоб накопичити жир. В такому випадку вони зможуть вижити при меншій кількості прийомів їжі в холодну пору року.
Науковці також заявили, що компанія Coca-Cola могла «ненавмисно отримати вигоду з біологічної реакції споживачів на свою знамениту різдвяну рекламу». І закликали рекламодавців створювати продукт, в якому не буде «зимових сигналів».
Раніше вчені з'ясовували, що можна під'їсти на ніч, щоб не набрати зайві кілограми. Виявилося, що без шкоди можна вживати на ніч яєчний білок.