21 листопада
Завантажити ще

Антимонопольний комітет відкрив справу через обман в рекламі IQOS

Антимонопольний комітет відкрив справу через обман в рекламі IQOS
Фото: Getty Images

Антимонопольний комітет відкрив справу проти американської тютюнової компанії «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн» після скарги споживача. Чоловік повірив рекламі пристроїв IQOS, яка запевняла, що електронні сигарети більш безпечні, ніж звичайні. Про це пише пресслужба АМКУ.

- Справу розпочато за заявою споживача, який повідомив Комітет, що впродовж 2018-2021 років використовував тютюнові вироби для електричного нагрівання HEETS системи IQOS (виробництва компанії Philip Morris International, далі – РМІ) та помилково вважав, що ці продукти є більш безпечними для його здоров’я, ніж звичайні сигарети. Водночас у заяві споживач зазначив, що він не знайшов належних підтверджень правдивості цієї інформації компанії РМІ, - сказано у повідомленні.

Антимонопольний комітет із посиланням на дослідження Міністерства охорони здоров’я пише, що будь-яка система нагрівання тютюну є небезпечною і не зменшує ризики від куріння. При цьому компанія «Філіп Морріс» не надала Комітету доказів тезисів з реклами:

- «Повний перехід на IQOS становить менший ризик для вашого здоров'я, ніж продовження куріння»;

- «IQOS виділяє на 95% менше шкідливих хімічних речовин порівняно з сигаретами». 

В Антимонопольному комітеті вважають, що реклама IQOS містить ознаки порушення Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції» - поширення інформації, що вводить в оману.

Новини по темі: Куріння сигарети