Кінець листопада традиційно є часом великих розпродажів, а "чорна п'ятниця" стала однією з найочікуваніших подій для шопінгу. Аналітики компанії Picodi перевірили статистику пошуків знижкових пропозицій у «чорну п'ятницю» в Україні та світі та проаналізували отримані дані.
Виявилося, що незважаючи на те, що у «чорну п'ятницю» обсяги продажів в Україні збільшуються вдвічі порівняно зі звичайним днем, ми все ж таки ставимося до країн, у яких за останні три роки інтерес до «чорної п'ятниці» суттєво знизився (на 43% ). Експерти пов'язують це не тільки з нестабільною ситуацією, але і з надмірним використанням термінів Black Friday і Black Week щодо різних розпродажів.
І трохи статистики. Незважаючи на те, що «чорною» багато магазинів оголошують цілий тиждень, більшість покупок все ж таки відбуваються в п'ятницю. Найчастіше українці купують одяг, косметику та товари для дому. Магазини пропонують хороші знижки (торік – 39%), але вони поширюються на обмежений асортимент та кількість товарів. Середній чек минулого року становив 2300 грн.