У "Київстарі" вибачилися перед абонентами за масштабний збій у роботі 3 лютого та пообіцяли всім, хто постраждав, автоматично нарахувати компенсації. Про це прес-служба компанії повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці.
"Складнощі виникли виключно через внутрішні помилки систем при оновленні програмного забезпечення компанії. Кошти на рахунках абонентів, які були до моменту виникнення складнощів, залишилися у повному обсязі. Усі абоненти, які мали обмеження дзвінків внаслідок помилки, як компенсацію автоматично отримають бонусні послуги", - розповіли у "Київстарі".
Компанія підготувала компенсацію за тимчасові незручності. Йдеться про додаткові хвилини на дзвінки або пакет мегабайтів.
"Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися із такими складнощами. Вони нараховуватимуться автоматично", - зазначили в компанії.
Збій у роботі мобільної мережі "Київстар" спостерігався з 8-ї до 10-ї години ранку. Клієнти компанії не могли додзвонитися в мережі. Також збій зачепив роботу і контакт-центру, його роботу відновили до 10.30.