Ряд великих світових компаній, серед яких Apple, Disney, Comcast, Lionsgate і Paramount Global, вже оголосили, що припинять купувати рекламу на платформі X після скандалів пов'язаних з антисемітизмом. У них взяв участь і сам голова компанії Ілон Маск. Про це повідомляє The Guardian.
Однією з перших відмовилася від реклами на платформі компанія Apple, що стало особливо великою втратою для X, оскільки технологічний гігант приніс соцмережі Маска 50 млн. дол. доходу в першому кварталі 2022 року. Також представники Disney, Comcast, Lionsgate та Paramount підтвердили, що призупинили розміщення реклами на платформі.
У звіті Media Matters for America йдеться про те, що платформа розміщувала рекламу великих брендів, таких як Apple, поряд з антисемітським контентом, наприклад, мемами, що зображають нацизм як духовне пробудження, та цитатами Адольфа Гітлера. Після публікації звіту компанія IBM заявила, що припиняє рекламу на X, оскільки має "нульову толерантність до мови ненависті та дискримінації".
Ілон Маск днями підтримав твіт, який звинувачує євреїв у ненависті до білих людей, написавши у відповідь, що це "фактична правда". У п'ятницю Білий дім засудив заяви Маска, назвавши їх "огидними". Коаліція з понад 150 рабинів закликала Apple, Disney, Amazon, Oracle та інші компанії припинити рекламу у соціальній мережі у відповідь на твіти Маска.