4 листопада
Завантажити ще

"УЗ" розпочала масштабне оновлення вантажних вагонів: за програмою «Велике будівництво» виготовили перші 60

60 нових вантажних піввагонів, виготовлених на Панютинському вагоноремонтному заводі, передані в експлуатацію "Укрзалізниці". Це перша партія вантажних вагонів для масштабного оновлення "УЗ", яке розпочалось за програмою президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».

Як зазначають в "Укрзалізниці", упродовж 2022-2025-х років буде отримано 7 900 нових вагонів: 6 500 піввагонів і 1 400 зерновозів.

«Наше завдання - прибрати з колій металобрухт та підтримувати свій парк у кількісному та якісному стані. Акцент робимо на рухомий склад із найбільшим попитом — піввагонах та зерновозах», - пояснив голова правління "Укрзалізниці" Олександр Камишин.

Вже упродовж цього року на підприємствах "УЗ" випустять 1 496 нових вагонів: 1 446 піввагонів та 50 зерновозів. Це дозволить не лише оновити рухомий склад "Укрзалізниці", але й завантажити замовленнями підприємства та забезпечити стабільну зарплату і робочі місця.

Будуватимуть нові вагони за кошти залізниці та залучені інвестиції. За оцінками, загальний обсяг інвестицій у вагонобудівну галузь має скласти 120 млрд гривень, з яких внесок "УЗ" - 52,3 млрд гривень, а 68,1 млрд має дати ринок.

В "УЗ" також повідомили, що розпочали процес поетапного обмеження терміну експлуатації вантажних вагонів: для піввагонів — з 44 років до 22 років, для зерновозів — із 45 років до 30 років. «Це той граничний термін експлуатації вагонів, який визначив саме виробник», - уточнює "Укрзалізниця".

Нагадаємо, координатор «Великого будівництва» і заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко повідомляв, що в рамках президентської інфраструктурної програми для "Укрзалізниці" також закуплять 500 нових пасажирських вагонів.

Новини по темі: Укрзализныця