Блогер та ведучий шоу "Нового каналу" "Неймовірні дуети" Євген Таллер пояснив, чому рекламує компанію Pepsi, яку визнали спонсором війни. В інтерв'ю Коротко про шоумен зазначив, що співпрацював із компанією ще до того, як її внесли до списку НАЗК. Таллер уточнив, що внесення Pepsi до цих списків не регулює роботу компанії в Україні.
- З Pepsi працював і до повномасштабного вторгнення, і до того, як їх внесли до списку НАЗК. Я працюю з українським офісом бренду, з українською командою. Вважаю, що регулюватися такі питання мають не інфлюенсерами, а законодавством. Так, наприклад, я не рекламую казино, ставки, будь-який гемінг чи беттінг. У частині ж роботи з українськими офісами міжнародних компаній, чиї глобальні офіси не ухвалили рішення щодо повного виходу з РФ, ситуація наразі не така однозначна, - заявив Євген.
Таллер також підкреслив, що розуміє, чому зіткнувся з негативом, проте не береться вирішувати, який із бізнесів важливий/не важливий для економіки країни.
- Я розумію, чому люди протестують проти таких брендів саме у коментарях блогерів. До блогерів легше достукатися, закенселити, закидати негативними коментарями. Проте, якщо говорити про реальний вплив на продажі або рішення глобальних офісів цих компаній чи законодавче регулювання, ці підходи, м’яко кажучи, неефективні, - додав він. - При цьому перебирати на себе функцію держави і вирішувати, що оця компанія чи компанії українській економіці не потрібні, я не готовий.
У липні дизайнерка та засновниця марки одягу Cultnaked Марії Фуртас зіткнулася з подібною критикою у соцмережах бренду, анонсувавши вихід лімітованої колекції топів та сумку з Pepsi, чим обурила підписників. У відповідь на хейт Марія опублікувала в сторісі Instagram звернення, заявивши, що бренд, співпрацюючи з компанією, «підсилює український голос». І це, за її словами, було основною мотивацією під час створення колаборації.
Євгену Таллеру 30 років. Він блогер, сценарист, ресторатор, засновник агентства WhyNot? Enot та продюсер фільму "Любов і блогери". На його профіль в Instagram підписано понад 314 тисяч підписників.