"Євробачення-2023" закінчилося перемогою Лорін зі Швеції, яка вдруге привезе перемогу в рідну країну. Україна зайняла 6 місце. У фіналі конкурсу була яскраво представлена не лише українська музична культура, але і мода. Образи для ведучих та артистів розробили українські бренди FROLOV, The COAT, Valery Kovalska та Helena Romanova.
У фіналі ведучі Юлія Саніна, Аліша Діксон та Ханна Веддінгем змінили по два образи. На початку вечора фронтвумен The Hardkiss вийшла у жовтій сукні The COAT, яка разом із синьою сукнею Діксон символізувало кольори українського прапору.
Другий образ для Саніної розробив бренд Valery Kovalska. Над ручною 3D-вишивкою топа одночасно працювали 4 майстри.
Дизайнер Іван Фролов для фіналу "Євробачення" розробив чотири образи, в тому числі для представників України дуету TVORCHI.
Джамала виступила у інтервал-акті українських артистів і виконала пісню "1944", яка принесла їй перемогу у 2016 році. Як і сім років назад, за костюми відповідав Іван Фролов. По кольоровій гамі образ перегукується з переможнею сукнею Джамали.
Тіна Кароль повернулася на сцену "Євробачення" через 17 років з конкурсною піснею Show me your love і у відвертому червоній сукні від FROLOV. У 2003 році співачка зайняла сьоме місце.
Гурт GO_A в інтервал-акті виконав пісню "Шум", яка у 2021 році принесла йому 5 місце на "Євробаченні". Для солістки Каті Павленко розробили образ метелика. Кожен із елементів (біла корсетна сукня зі шлейфом, чорне глянцеве боді, неоново-зелена накидка, високі зелені рукавички та каблучки) символізує частини тіла метелика.
Співведуча Юлії Саніної британська співачка Аліша Діксон символічно вийшла на сцену в образі від українського бренду FROLOV.
Український акцент був і в образі третьої ведучої, зірки серіалу "Тед Лассо" Ханни Веддінгем. Вона обрала прикраси від українського бренду Guzema.