28 травня
Завантажити ще

Долю українського Vogue вирішать під час консультацій із власником бренду CondeNast

Долю українського Vogue вирішать під час консультацій із власником бренду CondeNast
Фото: instagram.com/elfic_nails/

Усі сайти та канали "Медіа Групи Україна", яка належать Рінату Ахметову, з опівночі 12 липня припинили свою дяільність через його вихід із медіабізнесу. Механізм співпраці із Vogue буде визначено окремо із власником бренду CondeNast шляхом консультацій. Сайт журналу vogue.ua оновлюється на відміну від інших сайтів медіагрупи. 

У прес-релізі SCM сказано, що всі активи "Медіа Групи Україна" (за виключенням ліцензій) залишаються у її власності. Мова йде про техніку та інше обладнання, бібліотеку, інтелектуальні права та права на бренди, у тому числі «Україна», «Україна 24», «Сьогодні». Майбутню долю цих активів буде визначено менеджментом найближчими днями. 

Поки триватиме процес анулювання ліцензій (від місяця до двох), канали МГУ будуть транслювати і брати участь у національному марафоні новин та в іномовленні (FreeДом). Тоді як вихід будь-яких власних проєктів та виробництво контенту на всіх телеканалах, виданнях, онлайн-майданчиках групи припиняється. 

- Рішення щодо виходу SCM  із медіабізнесу було важким і вимушеним. Ми створили МГУ практично з нуля, разом із величезними професійними колективами вивели її в абсолютні лідери українського медіаринку. Ми планували створювати якісний український контент і надалі - серіали, фільми, шоу, новини. Але державою було  прийнято абсолютно дискримінаційний закон «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)», який робить наші подальші інвестиції в медіа в Україні неможливими. Подальша доля зданих нами ліцензій нам невідома – жодних попередніх консультацій із владою не відбувалося і не могло відбуватися, – каже директор із зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталія Ємченко.

Про вихід інвестиційної компанії SCM із медійного бізнесу заявив 11 липня її власник – український олігарх Рінат Ахметов. За його словами, "Медіа Група Україна" відмовиться на користь держави від усіх ефірних та супутникових телевізійних ліцензій каналів та від ліцензій друкованих медіа. Рішення було прийнято у зв'язку з законом про деолігархізацію.

 

Новини по темі: Ринат Ахметов