26 грудня
Завантажити ще

Факт. Andre TAN разом із «Нашою Рябою» представили ексклюзивну ECO-fashion колекцію одягу

Факт. Andre TAN разом із «Нашою Рябою» представили ексклюзивну ECO-fashion колекцію одягу

Мета колаборації, що отримала назву ICARIA, - привернути увагу до благополуччя нашої планети.

Відомий український дизайнер Andre TAN спільно з брендом "Наша Ряба" підготували лімітовану колекцію жіночого одягу під назвою ICARIA для фешн-лінійки Atelier. Вона створена за ініціативи бренду "Наша Ряба", яким володіє холдинг МХП.

Основною метою колаборації є привернення уваги до питань переробки відходів, що наразі є важливим завданням для усіх виробничих галузей, а також невід'ємною частиною роботи будь-якого відповідального бізнесу.

«З 2021 року МХП став членом Глобального договору ООН. Ми впроваджуємо практики для сталого розвитку нашої компанії і територій, на яких провадимо свою діяльність. Для нашої компанії важливо, щоб однодумців щоразу більшало. Тому вирішили запропонувати Andre зробити спільну колаборацію з нашим брендом "Наша Ряба", оскільки і ми в МХП, і Andre у своїй сфері дуже чітко розуміємо, що питання відповідальності бізнесу сьогодні дуже актуальне», - прокоментував Олексій Безуглий, директор Департаменту маркетингу МХП.

Назва ICARIA відсилає до античного міфу про геніального скульптора Дедала та його сина Ікара. Щоб втекти з острова Крит, Дедал зробив для них обох величезні крила, скріплені воском. Будучи вже далеко від острова, Ікар настільки захопився польотом, що забув настанови батька і наблизився до яскравого сонця. Віск на крилах розтанув, пір'я розлетілося - й Ікар упав у море. Пір’я символізує дотримання балансу у житті. Не переступаючи межі, наше суспільство здатне продовжувати існування, зменшувати вплив шкідливих речовин та заохочувати інших берегти природні ресурси планети.

«ECO-fashion — один із найперспективніших трендів нашого часу. Бездумне споживання відійшло у минуле — фешн-індустрія XXI століття намагається бути екологічною. Грамотна переробка сміття та відходів — прагнення до новизни із турботою про благополуччя планети. Тому я прийняв рішення спільно з українським брендом "Наша Ряба" створити колекцію жіночого одягу ICARIA, щоб привернути увагу нашого споживача до питань переробки матеріалів і відходів, що дуже важливо не лише у фешн-сфері, а й у всіх галузях життєдіяльності людини», - стверджує дизайнер Andre TAN.

У межах проєкту було розроблено ART-колекцію, яка була представлена у Києві 8 грудня на закритому показі у галереї D12. Також створена капсульна лінійка жіночого одягу - пуховий жилет, худі, сумка, шопер та кепка, які надійдуть у продаж до магазинів ANDRE TAN, а також будуть доступні і для замовлення онлайн вже 18 грудня на сайті andretan.ua. А всі зацікавлені зможуть подивитися на ART-колекцію з 11 грудня у ТРЦ LAVINA MALL, де працюватиме виставка. Після закінчення терміну експлуатації одяг з колекції ICARIA можна передати на переробку.

Колекція одягу ICARIA виготовлена із використанням переробленої тканини, а також має прозорі елементи, всередині яких є пух та  перо від бренду "Наша Ряба". Головний колір колекції — білий та синій: як символи моря та неба.

Для бренду "Наша Ряба" переробка відходів є важливим етапом роботи задля збереження довкілля. Так, побічні продукти під час виробництва м'яса птиці на заводах компанії переробляються: перо – у пір’яне борошно, яке використовується для виготовлення корму для тварин, курячий послід – у біогаз, жир – у біодизель та корми для домашніх тварин. Також у компанії функціонують найкращі очисні споруди в галузі – підприємства повертають нормативно-очищені стічні води.

Детальніше про проєкт - за просиланням ryaba.ua/icaria

Про МХП

МХП — вертикально інтегрований холдинг, лідер української аграрної індустрії з акціонерним капіталом та зарубіжними виробничими активами на Балканах.

Холдинг здійснює основну діяльність у галузях птахівництва, м'ясопереробки і тваринництва. Інноваційність та динамічне зростання дозволили МХП за десятиліття збільшити сукупні потужності з виробництва м'яса курки у три рази - до понад 700 тис. тонн за підсумками 2020 року, а потужності компанії з виробництва курятини європейського операційного сегменту (РР) склали більше 100 тис. тонн м’яса птиці.

ГДР (Глобальні Депозитарні Розписки) МХП котируються під тикером MHPC. Серед партнерів холдингу з реалізації великих інвестиційних проєктів — Міжнародна фінансова корпорація (IFC) групи Світового банку, Європейський інвестиційний банк, Європейський банк реконструкції та розвитку й інші провідні інституційні інвестори.