Днями фронтмен гурту «Скай» Олег Собчук назвав безхребетними колег, які почали співати українською тільки після початку повномасштабного вторгнення РФ.
- Мене це дратує. Поваги до таких артистів у мене немає. Я вважаю це повною безхребетністю. Але, з іншого боку, добре, що перейшли на українську. Шкода, звісно, що такою ціною до них дійшло, – сказав Собчук в інтерв’ю програмі «Ранок у великому місті».
KP.UA проаналізувала, як нині уживаються представники українського шоу-бізнесу та за що колеги можуть покритикувати одне одного.
Андрій Хливнюк – Руслана Ханумака за «Дику дичку»
Під час інтерв’ю на YouTube-каналі Pressing ведучий поцікавився у Андрія Хливнюка, як він ставиться до «шароварщини» та «байрактарщини» у музиці, і чи чув він, зокрема, скандальний трек Руслана Ханумака «Дика дичка». Послухавши фрагмент композиції, лідер гурту «Бумбокс» відреагував на нього іронічним сміхом.
- Ой, бл…ть. Будьте обережні з цим, можна так отримати – ой-ой-ой. Просто людина живе в іншій реальності, і для неї це реквізит і декорації. І це дуже й дуже погано, - говорить Андрій Хливнюк. - Може, вони в тиловому, нормальному, скажімо так, житті дуже й дуже сильно хочуть допомогти і думають, що, може, піднімають статус військовослужбовця тим, що він потрапляє у музичні відео, що в цьому є якесь українство. І люди просто не розуміють, що вони «олені». Що це перебір, так не можна робити. Бо люди ризикують життями. Дівчата на фронті, які воюють, це не дика дичка. І це дуже небезпечно, за це можуть і пи…ди дати. Вважайте на це. Так не можна робити. Подумайте двічі, тричі, п’ять разів. Порадьтеся з кимось, не робіть так. Не займайтеся такою хернею.
Юрій Горбунов – Влада Яму і Олега Винника за зникнення
Юрій Горбунов, відповідаючи на запитання, хто його найбільше розчарував за час повномасштабної війни, назвав Влада Яму та Олега Винника. Актор та телеведучий зізнався, що мав гарні та дружні відносини з колегами.
- Найбільше за час війни мене, мабуть, розчарував Влад Яма або Олег Винник. Я не знаю, де Олег і що з ним. Хоча ми друзі. Просто це все треба було якось пояснити. Ну не можна зникати. Я намагався йому дзвонити, але він слухавку не бере, а сто разів ти ж дзвонити не будеш. Мені здається, якось треба було все по-інакшому зробити. Я навіть не скажу, що вони мене розчарували, скоріше - вони мене здивували. Знаючи їхній характер і вчинки до війни, напевно, все мало бути по-інакшому, - сказав Горбунов в інтерв’ю «Слава+».
Телеведучий додав, що не засуджує своїх колег, адже не знає, в яких насправді вони опинились ситуаціях.
- Думаю, що Влад Яма не повернеться до України. Я взагалі не знаю, як люди будуть ставитися до наших колег, які в такій ситуації, - говорить він. - Мені здається, що люди у нас, по суті, добрі, вони пробачать. Просто війна, звичайно, оголює якісь наші нерви, але як ти можеш казати Владу - він мав рацію чи не мав? З точки зору громадянської позиції - може, й ні, а з точки захисту сім'ї і власної персони - напевно, так. Найпростіше, що ми можемо зробити, – це звинувачувати. Найскладніше, що ми можемо зробити, – це зрозуміти людину. Зрозуміти його можна. Чи вчинив би так я? Скоріше за все – ні.
Анастасія Приходько – Потапа за «Волонтера» та тероборону
Анастасія Приходько розкритикувала Потапа за його поведінку і творчість під час війни. За словами співачки, між ними давно непрості стосунки, зокрема, й через те, що артист багато чого неприємного казав у неї за спиною.
- Він дуже наполягав на тому, щоб мене не було у проєктах на «1+1». У нього чомусь дуже велика ненависть до мене, хоча я з ним ніколи не спілкувалася. Один раз, пересікаючись у Плаці «Україна», ми теж посварилися, де я йому сказала – іди на…й. У нього дуже непристойне до мене ставлення як до дівчини взагалі. Тому після всіх його подій я його не чіпала, але коли він вже почав робити факап за факапом, то пішов рознос. І його пісня «Волонтер» – це просто дно. Чим він думав узагалі? Людина взагалі не розуміє, що відбувається? У тероборону він з Іспанії записувався? Як взагалі можна було розповідати цю дикість. Тому у мене поваги до такого чоловіка немає, – розповіла Анастасія в інтерв’ю «Слава +».
Євген Галич – Тараса Цимбалюка за небажання воювати
У фронтмена О.Torvald Євгена Галича запитали, чи погоджується він з думкою, що медійні люди корисніші в тилу, ніж на передовій. Як приклад навели історію Тараса Цимбалюка, який розповів, що отримав повістку, але вважає, що більше користі принесе своєю медійністю в тилу, ніж на війні. Адже, за словами актора, він ні в армії не служив, ні військову кафедру не закінчував, то ж сам на передову не рветься.
- Я не погоджуюся, - каже на це в інтерв’ю 24 каналу Євген Галич, який служить в ЗСУ. - Я вважаю, якби Тарас Цимбалюк взяв себе в руки, пішов навчатися, пішов служити і звідти говорив, що йому потрібно – це було б набагато корисніше, ніж просто організовувати заходи. Наприклад, він пішов служити, з'їздив на фронт, побачив, як усе це відбувається, повернувся і сказав би: «Люди, я служу, я - Тарас Цимбалюк, ви - моя аудиторія. Мені потрібна ваша допомога». І люди значно активніше збирали б на медійну особистість, ніж на якомусь благодійному заході.
На своєму прикладі скажу, що люди дуже класно реагують, коли публічна особистість своїм прикладом доводить, що можна бути корисним і у службі, і в благодійних справах. Коли я говорю про якісь збори у формі або зі сходу, люди такі: «Блін, точно потрібно допомогти». Це такий екстрафактор. Тому я вважаю, що публічність також має бути корисною у Збройних силах.
Олег Боднарчук – Олю Полякову за інтерв’ю
Режисер Олег Боднарчук розкритикував Олю Полякову за її інтерв’ю Раміні Есхакзай. Спочатку у своєму пості на Фейсбук Боднарчук зауважив, що співачка не давала журналістці ставити запитання, а розповідала лише те, що цікаво було сказати їй самій.
- Інтерв’юєр встигла задати біля трьох питань, дві години героїня розповідала те, що хотіла, відповідаючи сама на свої запитання. Далі до інтерв’ю підключили продюсера співачки, і це було - ух! Як цікаво і неординарно, потім - подругу-волонтерку. Одним словом, пристрасті дійшли до апофеозу, - пише режисер. - Оля - енергійна, жива, весела, вона могла говорити три години, і ми б її слухали з відкритим ротом ще плюс дві. Раміна одразу зрозуміла своє місце на цьому інтерв’ю, і як прокурор Пшонка збагрив з України - подумки покинула знімальний майданчик і заснула. Співачку це цілком влаштувало. Все інтерв’ю - це суцільне промо нового шоу артистки. Були кадри закулісся, з самого концерту. Оля - нова. Програма - безпрецедентна. Стільки роботи… Ім’я режисера забули згадати, але це не дивно. В одному із епізодів Полякова сказала, що на початку кар’єри, коли в Україні було засилля російських артистів, її навіть змушували їсти «кінокухню», це те, що, за словами співачки, їдять оператори та режисери зі знімального майданчику. Уявляєте? Яке жахіття! Їсти те саме, що і режисери. Це обурливо! Тому і ім’я Германа Ненова - режисера її нового шоу - десь, напевне, залишилося на кінокухні.
Далі Боднарчук обурився тим, що Есхакзай поставила Олю Полякову в один ряд з Тіною Кароль:
- Кульмінацією інтерв’ю Раміни було геніальне запитання, мовляв, то чий же трон королеви української пісні - твій, Олю, чи Тіни Кароль? Це, підкреслюю, геніальне запитання, як на мене. Виконавицю, яка все своє життя паразитувала на поганому смаку великої кількості української аудиторії і співала про «шльопки», «плавочки з булавочкою», «нічну жрицю» - фактично клоунесу, поставили в один ряд зі співачкою, яка хоча б намагається бути ціннісною і складною. Уявляєте інтерв’юера, яка б в Америці запитала у Карді Бі, мовляв, зараз точаться думки: ви королева пісні усіх часів чи Уітні Хьюстон? І уявіть, якби хіп-хоперка почала серйозно розмірковувати над відповіддю над цим запитанням.
Я не розумію, Раміна чи не вміє придумувати складні запитання, чи обламалася по ходу. Я б спитав одне у «королеви ночі і нічної жриці»: чи не соромно вам за той період творчості, коли ви паразитували на поганому музичному смаку українців? І ще: чи дійсно всі пісні Злати Огнєвіч гівно (як ви сказали), особливо на фоні ваших?