Зірки на підробітку: Скрипка пропонує «Косичку аватара», а Дімопулос – крапельниці краси

Артисти заводять додаткові бізнеси.

Instagram.com/santadimopulos/

Одними концертами, напевно, ситий не будеш. Тому зірки активно знімаються в рекламі чи годують нас рекламою у своїх соцмережах. Як зізнавалася Оля Полякова, пост у її Інстаграмі коштує 3-4 тисячі доларів. Копієчка до копієчки, як кажуть, – і гривня набіжить.

Проте все більше наших знаменитостей вкладаються і у власні бізнеси. Але якщо музичні студії, як у Наталії Могилевської чи Олександра Пономарьова, - справа не дивна, то інші мають дуже цікаві пропозиції.

Олег Скрипка пропонує духовні практики та вино

Олег Скрипка запускає авторський онлайн-курс медитації. Відтепер лідер ВВ навчатиме, як позбутися стресу, бути в гармонії з собою, зрозуміти своє призначення, набути впевненості в собі та стати успішним за допомогою духовних практик.

«Цього року 35 років, як я на сцені. Ти, напевно, здивуєшся, якщо дізнаєшся, скільки разів за ці роки я переживав емоційні злети та падіння. Скільки людей тікали через мої неадекватні реакції, мої образи, злість, неспокійні думки. Як часто я був роздратований, знеструмлений, несправедливий, - звертається артист до своїх потенційних покупців. - Тільки робота над собою та вміння медитувати змінило мене та мою реальність. Я медитую більше 30 років, глибоко вивчив цей інструмент і зрозумів, що він дає глибокі стабільні результати, безповоротно покращуючи життя».

До назви медитацій, до речі, Скрипка підійшов творчо. Є у нього «Пір'ячко», «Скринька пандори», «Косичка аватара», «Зоряний корабель», «Стріла», «Пелюстка троянди», «Струни», «Крила янгола».

Музикант пропонує три варіанти проходження курсу: лайт за 6300 грн., стандарт за 8300 та VIP за 32 300. Якщо вам цікаво, чому такий дорогий VIP-пакет, то знайте – там на вас чекають 6 онлайн-зустрічей із музикантом.

Також понад два роки тому Олег Скрипка закінчив курси сомельє та зайнявся виноробством на Закарпатті: рожеве та червоне сухе виробляє з винограду Піно Нуар, біле – з Трамінера. Називається авторське вино музиканта «Країна мрій». Пляшечка розе коштує 234 грн., білого – 243 грн., червоного – 339 грн.

DZIDZIO нагодує піцею

Лідер гурту DZIDZIO Михайло Хома обожнює готувати та зізнається: завжди мріяв нагодувати всіх своєю їжею. Тому взяв та відкрив піцерію DZIDZIO PIZZA.

«Я дуже люблю готувати, особливо годувати своїх друзів та близьких! Моя мрія – нагодувати всіх! А що може бути смачніше і ситніше за улюблену всіма піцу?» – пояснив свою ідею відкрити піцерії артист.

Замовити страву можна вже у 16 містах цілодобово. Наразі меню складається з 9 видів піци. За словами Дзідзьо, готуються вони за особливим рецептом, тому смачні та дуже сміливі поєднання здивують навіть найзатятіших фанатів цієї страви.

Втім, спробувати хочеться, читаючи тільки назви - "Ріта-Маргаріта", "Павук", "Пекло", "Село", "Ципа", "Сирррррр", "Грибоїд", "Вихідний", "Мільйонер".

Наприклад, 490-грамові «Павук» або «Пекло» вам обійдуться в 179 грн., а «Грибоїд» вагою в 450 грам – в 230 грн. Найдорожча, звичайно ж, "Мільйонер". До неї входить вершковий соус, сир моцарелла, лосось, мідії, кальмари, цукіні, лимон, часникова олія (олія оливкова, часник, сіль) та в'ялені томати. Ціна цієї багатої пишності – 279 грн. за 495 грам.

Віра Брежнєва продає косметику

У 2015 році Віра Брежнєва разом із весільним розпорядником Ганною Чупріс відкрила весільне агентство «VA DAY», яке організовує унікальні свята у будь-якій точці світу. Наприклад, на озері Комо чи озері Гарда, Венеції, Римі, Тоскані… Звичайно, задоволення не з дешевих. Дівчата зізнавалися, що бралися за замовлення, ціна яких починалася від 15 тисяч доларів, залежно від місця та розмаху. Проте рік тому Чуприс розповіла, що через графіки та велику кількість роботи їх з Вірою шляхи у партнерстві розійшлися, і вона взяла їхнє дітище у свої руки.

Проте Віра повністю присвятила себе власному бренду декоративної косметики VERA by VERA BREZHNEVA, яким артистка дуже пишається. За її словами, вона не просто обличчя марки, а її творець, і брала участь у розробці кожного засобу на кожному етапі – від ідеї до готового продукту.

Мій бренд дуже багато для мене означає. Ми з командою ретельно підходимо до всіх етапів виробництва, вибору текстур та відтінків, а якість продукту завжди ставимо у пріоритет

, – каже Віра.

Зараз у період знижок, наприклад, палетку тіней із 9 відтінків можна купити за 1016 грн., помаду – за 445 грн., туш – за 567 грн.

Тіна Кароль уподобала взуття

Співачка Тіна Кароль продовжує співпрацю із взуттєвим брендом Kachorovska, випустивши нову колекцію босоніжок та сабо. На цей раз із чорного сатину з перлами - Tina Pearl Drop. Матеріал декору - сплав металів та пластик. Ціна такого взуття – 5800 грн.

Але, наприклад, босоніжки Tina із попередньої колекції – чорного або рожевого кольору із сатину – зараз коштують 3890 грн.

«Ми стали активно допомагати новому бізнесу, творчим об'єднанням, які шиють одяг, взуття, роблять тарілки, давши їм своє ім'я. Таким чином, вони більше розкручуються, про них більше дізнаються. Ми створили цілу лінійку товарів, які реально викликають класний відгук у покупців», - розповідала Тіна в інтерв'ю.

Так, наприклад, з брендом D.OLYA співачка випустила шовкову хустку в чорному та оранжевому кольорі. Придбати її можна за 1550 грн.

У колаборації з брендом Poetry Home – ароматичну колекцію для дому Tina Karol Home, куди увійшли свічки, аромадифузори та саше для авто. Ароматична 50-грамова свічка від Тіни коштує 599 грн.

А разом з ювелірами – власну колекцію золотих прикрас «Тіна Кароль» – ажурні каблучки, сережки та підвіски у вигляді квітки піоноподібної троянди та бантиків з червоного золота з фіанітами. Зараз, наприклад, підвіс з червоного золота з фіанітами з колекції можна купити за 3623 грн.

Санта Дімопулос торгує брендами та крапельницями краси

Екс-«ВІА Гра» відкрила свій бутік люксового одягу Gold Vintage ще у 2014 році і зробила з цього успішний бізнес. Простіше кажучи, це VIP-комісійка, де продаються речі від брендів преміум-сегменту, які вже були у використанні, але збереглися в ідеальному стані.

А у 2019-му Санта разом із практикуючим лікарем, кандидатом медичних наук Наталією Чекальською запустила проект WelnessBar. WellnessBar - це система внутрішньовенних вітамінних крапельниць, яка, як обіцяють Дімопулос і Чекальська, допоможе привести організм у тонус, очистити клітини від токсинів, відновити баланс вітамінів і мікроелементів, запобігти старінню, позбутися алергічних реакцій, зарядитися енергією зсередини. Загалом, майже знайти вічну молодість.