На «1+1» відповіли на заяви Пікалова про контракти: із «Кварталом 95» продовжуються робочі відносини

На каналі кажуть, що працюватимуть із «квартальцями» наступного року, і є контракти на 2023 рік. Проте деталей не розголошують.

95 квартал

В інтерв'ю «Українській правді» актор студії «Квартал 95» Олександр Пікалов зізнався, що на 2022 рік канал «1+1» ще не підписав контракт із «Вечірнім Кварталом». Уточнивши при цьому, що контракт із «Жіночим Кварталом» вже підписано.

– Ми не можемо розголошувати умови ділових переговорів, оскільки це комерційна таємниця, – відповіли на запит «КП" в Україні» у прес-службі «1+1». - Однак хочемо зазначити, що зі студією «Квартал 95» продовжуються робочі відносини і наступного року, і є контракти на 2023 рік. Про те, які само проекти будуть реалізовуватися групою "1+1" media і транслюватися на телеканалах або інших площадках групи, будемо сповіщати і громадськість, і ЗМІ завчасно.

Не оминув у своєму інтерв'ю Пікалов і рейтинги розважальних шоу. За його словами, якщо раніше задовільний рейтинг мав бути на рівні 19-22%, то зараз уже добре, коли програма збирає 12,5-13%. Ми також попросили прокоментувати і це питання - інтерес падає саме до «Кварталу» або взагалі до розважальних шоу?

- Якщо говорити про головний проект студії – "Вечірній Квартал", то він збирає стабільно високі цифри телегляду. Середня частка «Вечірнього Кварталу» за поточний рік становить 14,5% за аудиторією 18-54, 50+. Свята глядач традиційно зустрічає саме із «Кварталом» на «1+1», - пояснюють у прес-службі «1+1». - Прем'єра від 23 серпня пройшла з рейтингом 3,7% та часткою 16,5% за аудиторією 18-54, 50+, ставши найкращою програмою тижня на українському телебаченні.

На тлі зростання Other TV з 19,8 у 2019 році до 30,6 у 2021-му «Вечірній Квартал», як і раніше, залишається найкращою програмою дня на час показу серед програм усіх каналів і входить до п'ятірки кращих програм тижня (Other TV – це залишок від загального телегляду, який не змогли виміряти. - Прим. авт.).

Щодо інших проектів студії, то цього року ми знайшли правильний слот для «Жіночого Кварталу», який почав демонструвати кращі результати, а також трансформували «Лігу сміху». Так, середній результат «Ліги сміху» в осінньому сезоні: рейтинг - 3,5%, частка – 12.3% за аудиторією 18-54, 50+. Проект регулярно стає найкращою програмою дня незважаючи на високу конкуренцію у праймі п'ятниці.