26 травня
Завантажити ще

Голобуцький: Євген Мойсеєнко заробляє на водіях - 2 000 000 доларів за 140 днів війни

Голобуцький: Євген Мойсеєнко заробляє на водіях - 2 000 000 доларів за 140 днів війни
Фото: hsc.gov.ua

Українці, які втратили водійські посвідчення через війну з росією, вимушені платити за їхнє поновлення $200 хабара. «Шахрайськї схеми працюють так: напівпрацівники сервісних центрів займають місця в електронній черзі, а потім продають продають їх», - пише політтехнолог Олексій Голобуцький  у своєму Facebook.

За словами експерта, у мережі з’явились відеосвідчення корупційних маніпуляцій у сервісних центрах МВС - зумисне бронювання співробітниками всіх талончиків електронної черги, щоб водії змушені були купувати можливість потрапити на прийом: «Найпопулярніша через війну послуга – поновлення водійських прав (під обстрілами і під час евакуації люди думають все ж про збереження життя, а не про цілком відновні папірці) – тепер тягне на цілих $200».

Голобуцький зазначає: «$200 для біженця без роботи й доходів, для евакуйованого з однією валізою на всю родину, для того ж тероборонівця, що вчергове вирвався з бою, втративши все, окрім зброї, – це дуже вагома сума. Наразі взагалі в усіх, крім чиновників (і бійців, дякувати донаціям наших союзників), з доходами сутужно. Але тотальна корупційна машина прекрасно відновила оберти – якщо взагалі колись їх зупиняла чи бодай зменшувала».

Організатором схеми експерт вважає керівника Головного сервісного центру МВС Євгена Мойсеєнка. «Відповідальний за цю систему - керівник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко. За даними ЗМІ від осені 2021-го – людина Євгена Єніна, котру і призначили саме для того, щоб підім’яти всі ці схеми хабарів за права, довідки, реєстрації тощо», - зазначає Голобуцький.

Політтехнолог згадує, що ще тоді призначення Мойсеєнка викликало малоприємні запитання саме у корупційному контексті. Експерти зауважили, що задекларовані активи більш як в 10 разів перевищують офіційні доходи Мойсеєнка.... На той момент Мойсеєнко вже був держчиновником – до отримання посади керівника Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко працював у Міністерстві цифрової трансформації України та обіймав посаду головного спеціаліста експертної групи аналітичного та експертного забезпечення директорату електронних реєстрів. 

«Якщо зважати на розбіжність доходів і активів, досвід «ефективної роботи» на державній посаді Мойсеєнко таки отримав, логічно ж? І тоді це пояснює відсутність жодних претензій у Мойсеєнка вже на посаді керівника ГСЦ МВС, зокрема, до якості і вартості водійських прав – його все цілком влаштовувало незважаючи на корупційний скандал і навіть відкриті провадження НАБУ за ст.364 («Зловживання владою») та ст.209 («Відмивання грошей») (+300% до ціни витратних матеріалів, закуповуваних у цілком конкретних фірм, не могли не викликати підозри, як і 2,5 млрд(!), виплачених саме цим конкретним фірмам...)» - пише Голобуцький.

Політтехнолог зазначає, що «наявність корупційних схем (зафіксованих НАБУ) передбачає при зміні керівництва тільки два варіанти: або новий начальник гучно руйнує брудний спадок, або тихо вбудовується у давно налагоджені схеми, заявляючи, що особливих претензій до роботи довіреної структури не має, буде хіба що покращувати. Здогадайтесь, за яким варіантом пішов Євген Мойсеєнко».

«Лупити по $200 з кожного водія за поновлення прав під час війни – це таки трохи занадто цинічно,. Хоча й неймовірно дохідно: послугою скористались близько 10 000 водіїв – це близько $2 000 000 за 140 днів війни...» - підрахував Голобуцький.

Новини по темі: МВС водійські права